Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00MAM1] Matematické minimum 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 57 / 204
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 204 studentů.
  • Ukončilo předmět: 186 studentů.
  • Průchodnost: 91 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [56]
    • Tento předmět by se měl přejmenovat na matematické maximum! Sedíte a snažíte se přepsat nebo pochopit co Břeň na tabuli dělá, ale je to fajn
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Zajímavý vhled do vysokoškolského matematického aparátu bez nároku na jakékoli hlubší pochopení. Tento předmět mě pouze ukázal, kolik toho neumím, než že bych si z něj odnesl nějakou použitelnou matematickou dovednost.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Pro ty, kteří chtějí, to může být užitečný úvod do matematiky používané v mechanice.
      Michaela Mašková studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Člověk asi docení význam toho předmětu až později. Jedná se o čistou nalévárnu matematických vzorců, ale potřebnou.
      Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Bezva předmět, kde se člověk v rychlosti dozví základy, které se pak velmi hodí.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Celkem užitečné, ale nesrozumitelné v podstatě vůbec.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Dobrý úvod do matematiky, kterou využijete při studiu fyziky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Doporučuji navštěvovat. Břeň prochází látku navíc, která se potom hodí na přednáškách nebo na cvikách.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Hodí se zapsat si a odchodit, probírají se zde věci, na které se občas narazí v mechanice. U nich si pak můžeš říct "joo, to už jsem slyšel" a zmatení bude zas o trochu menší.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Chaotický výklad, přesto užitečné informace, které lze následně využít v dalším studiu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Jednalo se o přednášky v pátečních odpoledních hodinách, kterých ale nebylo mnoho. Na přednáškách jsme mohli lehce nahlédnout do budoucnosti, protože probíraná látka byla spíše náročnější, než že by se jednalo o opakování učiva ze střední školy. Zápisky tedy ještě využiji, až na daná témata narazíme v dalších předmětech. Hodiny byly laděny v pohodové náladě a přesto, že účast se nijak nekontrolovala, vždy bylo plno.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • MAM1 je zajímavý předmět, který rozhodně dopomůže k pochopení matematiky, která se využívá na přednáškách z Mechaniky. Je ale nutné si každou lekci MAM1 si ALESPOŇ jedenkrát doma zopakovat, protože se tam probírají už složitější věci.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Matematické suprémum. Myslím si, že tak jenom 2-5% posluchačů rozumí tomu, o čem se mluví. Ale to je asi normální, já to pochopil až ve zkouškovém.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Matematický aparát, který velmi předbíhá znalosti studentů. Bylo ale dobré ho navštěvovat a mít problematiku alespoň v podvědomí.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Matematický aparát, používaný ve fyzice.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Na většině hodin jsem si dělala poznámky vsedě na schodech, protože jinde už nebylo místo. Kdyby se daly v učebně rozmístit nějaké židle navíc, bylo by to příjemné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Občas sme sa strácali v ťažkej matematike ale bol to užitočný doplnkový predmet k Mechanike aj k Elektrine a magnetizmu
      role předmětu: V
    • Obsah přednášek napomohl ke studiu předmětu mechanika.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • ok
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Pokud na tento předmět poctivě chodíte, tak vám může opravdu hodně pomoct prokousat se základy mechaniky. Hodně studentů bohužel tento předmět bere jako kredit zdarma a pak na přednáškách dělají bordel.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Potrebné minimum pre druhý semester štúdia. Vyučuje sa na priveľmi vysokej úrovni a veľa študentov nevie, čo na tabuli Dr. Břeň vlastne robí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Prebraté učivo pomohlo pri riešení príkladov z mechaniky
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Predmet bol užitočný, lebo doplnil Mechaniku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmět byl příliš nahuštěn do krátkého časového období, ale matematický aparát nebyl vůbec na škodu i do dalšího semestru. Látka byla vysvětlována komplexně.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmět, který byl pro mě zezačátku naprosto nepochopitelný, avšak později při učení na zkoušku z mechaniky poměrně pomohl.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmět naplnil co sliboval - vysvětlení matematického aparátu použitém v předmětu Mechanika.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Předmět se mi velmi líbil, ať už přístupem vyučujícího, tak obsahem.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Předmět shledávám užitečným - byla to možnost setkat se s matematickým aparátem, který budeme užívat, ale odvozovat se bude až ve vyšším ročníku.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Přednášky doktora Břeňe byly zajímavé a poučné, i když jim někdy bylo těžké porozumět.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Přínosný předmět, na kterém Břeň příjemně ukáže matematiku používanou v mechanice a snad i později a zmírní tím šok z neznámého matematického aparátu.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Připrava matematického aparátu na elmu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Rozhodně doporučuji. Zápočet je zadarmo, ale je velká chyba tam nechodit, předmět je zajímavý a určitou formou užitečný, ale většinu věcí nepochopíte. Taky mi vyhovovalo nedělat si poznámky, ale spíše se snažit zorientovat v látce, která se probírá relativistickou rychlostí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Rychlé shrnutí potřebné matematiky pro mechaniku a další fyzikální předměty. Hodně věcí rychle po sobě, mohlo by se to víc projet. Je super, když se studenti ptají a pan přednášející vysvětluje to co všichni chtělí pochopit. Dobré zpestření vtipy.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Rychlokurz vysokoškolské matematiky. Pro většinu lidí šok a hromada neznámých věcí, silně ale doporučuji chodit. Pan doktor Břeň ochotně vše rád vysvětlí.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Rychlý průlet matematikou potřebnou pro fyzikální předměty. Zkouška z mechaniky se dá zvládnout i bez účasti na MAM1.
      role předmětu: V
    • S Břeněm to bylo dobrý. Dobře vysvětluje a je "lidský"
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Sice není nutnost tam chodit, ale určitě se to hodí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Skvělé na rozšíření znalostí z mechaniky
      role předmětu: V
    • Skvělý úvod do matematického aparátu, bez kterého se fyzika dělá těžko. Dá se obejít bez něj, ale s ním je to snazší.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Správný název Matematické supremum aneb co se nevešlo do Mechaniky
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • určitě se hodí, ale mohl by trvat celý semestr
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Užitečné první setkání a smíření se s různými matematickými praktikami do fyziky. Něco to naučí, ale celkově spíš nástin do budoucna.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Užitečný předmět
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Velmi pomáhá s mechanikou.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Velmi se hodí, jsem ráda, že jsem přednášku navštěvovala.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • velmi svižné tempo, ale vše srozumitelně podáno
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • velmi užitočne do vyšších ročníkov
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Většině věcí jsem nerozuměla, částečné porozumění se dostavilo na konci semestru. Ale jsem ráda, že mám tyto věci někde napsané. Předmět byl super, nejlepší byly historky, už kvůli nim to stojí za to.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Vhodný základ mechaniky
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Výborně!
      studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: V
    • Vyjímečná možnost bližšímu pochopení MECH
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Zajímavé doplňující věci z mechaniky, jen trochu náročné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Z přednášky jsem si vytvořil základní představu o matematickém aparátu, který jsme využívali v mechanice. Ale nemůžu říci, že bych úplně všemu rozuměl.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Myslím si, že předmět dost sráží psychiku novým prvákům, kteří by si pod slovem minimum mohli představovat trochu méně "magie".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Velmi užitečný předmět, který většinu studentů vyděsí :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Odporúčam, človek sa dozvie mnoho informácií, ktoré sa mu neskôr bezpochýb zídu (alebo to môže brať ako kredit zadarmo).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [57]

Průměr odpovědi: 1.61

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 52 % [30]: 1 (výborně)
  • 2 : 36 % [21]: 2
  • 3 : 8 % [5]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 1 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [57]

Průměr odpovědi: 1.13

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [49]: ano
  • 3 : 5 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 3 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká