Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 49 / 186
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [49]
1:
79 % [39]
2:
16 % [8]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [49]
1:
79 % [39]
2:
16 % [8]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [30]
    • Byl ochotný zodpovědět jakýkoliv dotaz, bez výrazu, že by ho o obtěžovalo a jak je možné, že to nechápeme. Mazání tabule znamenala ideální příležitost k pobavení studentů historkami ze života a po malém oddechu se lépe znovu vnořilo do probírané látky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Čas, který obětuje, aby něco vysvětlil.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Dobře ví, co dělá. Nejsou to jen naučené definice a nacvičené odvozování. Hodiny jsou doprovázeny logickým odvozením.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Fajn osobitý styl. Ochota odpovídat na dotazy do zblbnutí.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Humor. Nadhled. Přátelský přístup. Není neomylný a nestydí se za to.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • humor, umění vysvětlit látku
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Chápe nás jako studenty, uvědomuje si, že i on byl studentem, takže chápe naše "stavy"
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Lidský přístup a ochota vysvětlovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Má široký přehled v oboru.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Obrovskou trpělivost se studenty! Málo kdo by byl ochotný nám jednu věc vysvětlovat i pětkrát.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Otevřenost vůči otázkám.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Pan doktor Břeň reaguje na jakýkoliv dotaz, kdo se nebojí zeptat, dostane odpověď klidně i několikrát jen aby pochopil.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Pozitivní přístup
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Prístup k študentom
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Předmětu rozumí a rozhodně se snaží probíranou látku podat srozumitelně.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • soucítí s vyčerpaným publikem
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Udělal maximum, co lze, aby v krátké době vysvětlil co největší množství látky co největšímu počtu studentů. A je velmi přístupný dotazům.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • umění učit
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Viz celkové hodnocení, dokáže udržet pozornost studentů vtipy (a ty jsou navíc k tématu).
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Výborně!
      studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: V
    • Vždy ochotně odpoví na otázky a vysvětlí nejasnosti (které občas vzniknou v důsledku úpravy rovnosti - několik kroků v jednom, ale nic, co by se nedalo vysledovat).
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Vždy pozitivní, veselý a přátelský přístup.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zábava, lehce se udrží pozornost.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zábavný. Názorně ukazuje. U těžkých věcí řekne, že je sám taky nejdříve nechápal, a člověk se necítí tak zle.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Zapálení, humor, snaha o zjednodušení a uvedení na konkrétním příkladu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Zapálení pro daný problém
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zapálení pro věc.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Snaží se přátelsky vysvětlit vše, co přednáší.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Snaží se soucítit s vyjevenými orváky.
      Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Lidský přístup
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [17]
    • Hodila by se mi přehledněji popsaná tabule, občas jsem měl problém se zorientovat.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Minimální využití projektoru. Pomocí projektoru se dají promítat animace procesů/jevů/situací, kterými se zabíváme - lépe si to člověk představí.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • mluvené slovo
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Mohl by některé složitější partie přednášet trochu pomaleji a důkladněji.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Mohl by více vysvětlovat, o co jde, co který pojem znamená a jak se chová.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Možná by před začátkem každého odvozování nevadilo říct ještě o jednu větu víc, proč jsme vlastně začali takhle, avšak většinou ten komentář k tomu proběhl a zmatení studenta mělo za příčinu spíš jeho vlastní nesoustředěnost.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Prvních pár týdnů jsou studenti v šoku, a proto je možná potřeba vykládat velmi pomalu, aby všichni měli šanci pochopit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Uspořádat si lépe výklad a rozhodně zápis na tabuli. Mít jednu čast vykladu v pravém dolním rohu a dopsat k tomu něco do horního levého dělá zmatek.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Vie ako má učiť a mal by v tom pokračovať tak ako predtým
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • V ničem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Vše OK.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Vykládat trochu pomaleji
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Vysvětlovat látku nejprve triviálně. Pro čerstvého vysokoškoláka je látka neuchopitelná.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zápis na tabuli byl místy chaotický.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Zpomalit. Člověk nestíhá opisovat, natož to pak chápat. Ale je super, že vysvětloval věc několikrát :)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Možná méně historek mimo téma, výklad pak bude kompaktnější.
      Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Nic mě nenapadá
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
    • Cvičení samotné tam skoro nebylo, spíše teorie obohacena nutnou dávkou příkladů.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Dle mého by ho měl absolvovat každý.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Dovysvetlovanie matematickej časti mechaniky
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Jednoduché získání 1 kreditu a užitečných doplňujících informací k učivu.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Je to mazec :D, nevím, jesli má cenu tam chodit, když jsem ničemu stejnak nerozuměl, ale ve zkouškovém si vybavuji, že na té tabuli něco takového bylo.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • nic
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
    • Super předmět, díky kterému je pochopení mechaniky o dost jednodušší.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • V pohodě
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zápočet získaný jen za zapsání předmětu. Co víc si přát.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [49]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 79 % [39]: 1
  • 2 : 16 % [8]: 2
  • 3 : 2 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [49]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 2 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 22 % [11]: lehký
  • 5 : 75 % [37]: velmi lehký