Břeň David RNDr. Ph.D. - [00MAM1] Matematické minimum 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 49 / 186
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [49]
1: |
|
79 % [39] |
2: |
|
16 % [8] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
2 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [49]
1: |
|
79 % [39] |
2: |
|
16 % [8] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
2 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.29
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [30]
-
Byl ochotný zodpovědět jakýkoliv dotaz, bez výrazu, že by ho o obtěžovalo a jak je možné, že to nechápeme. Mazání tabule znamenala ideální příležitost k pobavení studentů historkami ze života a po malém oddechu se lépe znovu vnořilo do probírané látky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Čas, který obětuje, aby něco vysvětlil.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Dobře ví, co dělá. Nejsou to jen naučené definice a nacvičené odvozování. Hodiny jsou doprovázeny logickým odvozením.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Fajn osobitý styl. Ochota odpovídat na dotazy do zblbnutí.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Humor. Nadhled. Přátelský přístup. Není neomylný a nestydí se za to.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
humor, umění vysvětlit látkustudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Chápe nás jako studenty, uvědomuje si, že i on byl studentem, takže chápe naše "stavy"studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Lidský přístup a ochota vysvětlovat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Má široký přehled v oboru.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Obrovskou trpělivost se studenty! Málo kdo by byl ochotný nám jednu věc vysvětlovat i pětkrát.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Otevřenost vůči otázkám.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Pan doktor Břeň reaguje na jakýkoliv dotaz, kdo se nebojí zeptat, dostane odpověď klidně i několikrát jen aby pochopil.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
Pozitivní přístupstudijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Prístup k študentomstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Předmětu rozumí a rozhodně se snaží probíranou látku podat srozumitelně.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
soucítí s vyčerpaným publikemstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Udělal maximum, co lze, aby v krátké době vysvětlil co největší množství látky co největšímu počtu studentů. A je velmi přístupný dotazům.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
umění učitstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
-
Viz celkové hodnocení, dokáže udržet pozornost studentů vtipy (a ty jsou navíc k tématu).studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Výborně!studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: V
-
Vždy ochotně odpoví na otázky a vysvětlí nejasnosti (které občas vzniknou v důsledku úpravy rovnosti - několik kroků v jednom, ale nic, co by se nedalo vysledovat).studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Vždy pozitivní, veselý a přátelský přístup.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Zábava, lehce se udrží pozornost.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zábavný. Názorně ukazuje. U těžkých věcí řekne, že je sám taky nejdříve nechápal, a člověk se necítí tak zle.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Zapálení, humor, snaha o zjednodušení a uvedení na konkrétním příkladu.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Zapálení pro daný problémstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zapálení pro věc.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Snaží se přátelsky vysvětlit vše, co přednáší.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Snaží se soucítit s vyjevenými orváky.Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Lidský přístupPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [17]
-
Hodila by se mi přehledněji popsaná tabule, občas jsem měl problém se zorientovat.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Minimální využití projektoru. Pomocí projektoru se dají promítat animace procesů/jevů/situací, kterými se zabíváme - lépe si to člověk představí.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
mluvené slovostudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
-
Mohl by některé složitější partie přednášet trochu pomaleji a důkladněji.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Mohl by více vysvětlovat, o co jde, co který pojem znamená a jak se chová.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Možná by před začátkem každého odvozování nevadilo říct ještě o jednu větu víc, proč jsme vlastně začali takhle, avšak většinou ten komentář k tomu proběhl a zmatení studenta mělo za příčinu spíš jeho vlastní nesoustředěnost.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Prvních pár týdnů jsou studenti v šoku, a proto je možná potřeba vykládat velmi pomalu, aby všichni měli šanci pochopit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Uspořádat si lépe výklad a rozhodně zápis na tabuli. Mít jednu čast vykladu v pravém dolním rohu a dopsat k tomu něco do horního levého dělá zmatek.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Vie ako má učiť a mal by v tom pokračovať tak ako predtýmstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
V ničem.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Vše OK.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Vykládat trochu pomalejistudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Vysvětlovat látku nejprve triviálně. Pro čerstvého vysokoškoláka je látka neuchopitelná.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zápis na tabuli byl místy chaotický.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Zpomalit. Člověk nestíhá opisovat, natož to pak chápat. Ale je super, že vysvětloval věc několikrát :)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Možná méně historek mimo téma, výklad pak bude kompaktnější.Klára Stefanová studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Nic mě nenapadáPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
-
Cvičení samotné tam skoro nebylo, spíše teorie obohacena nutnou dávkou příkladů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Dle mého by ho měl absolvovat každý.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Dovysvetlovanie matematickej časti mechanikystudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Jednoduché získání 1 kreditu a užitečných doplňujících informací k učivu.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Je to mazec :D, nevím, jesli má cenu tam chodit, když jsem ničemu stejnak nerozuměl, ale ve zkouškovém si vybavuji, že na té tabuli něco takového bylo.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
nicstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
-
Super předmět, díky kterému je pochopení mechaniky o dost jednodušší.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
V pohoděstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zápočet získaný jen za zapsání předmětu. Co víc si přát.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [49]
Průměr odpovědi: 1.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 79 % [39]: 1
- 2 : 16 % [8]: 2
- 3 : 2 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 2 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [49]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 2 % [1]: středně obtížný
- 4 : 22 % [11]: lehký
- 5 : 75 % [37]: velmi lehký