Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00MAM2] Matematické minimum 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 80
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 80 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 27 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
    • Dostávat bídu od Pošty ještě další 2 hodiny týdně? Nechci děkuji
      Martin Černík role předmětu: V
    • Dobré pro ty, kdo neumí základní matematiku ze střední školy.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Doporučuji si předmět zapsat. Pokud napíšete dobře počáteční test, máte v podstatě kredit zadarmo, pokud ne, zopakujete si látku ze středoškolské matematiky, což se celkem hodí.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • KLADY: doplníte si mezery ve středoškolské matematice, občas se zasmějete neštěstí vašich spolužáků u tabule ZÁPORY: výuka probíhá v pátek odpoledne, někdy se za celé dvě hodiny stihly 3 příklady Podmínky pro získání zápočtu: Na začátku semestru každý dostane možnost napsat si vstupní test. Kdo ho složí nad 50%,dostane zápočet a už nemusí nikdy přijít. Pokud test nesložíte a budete na předmět dále chodit, musíte mít 100% docházku a každou hodinu odevzdat bezchybně vypracovaný domácí úkol. Na konci si znovu napíšete test a kdo ho složí nad 50%, tak konečně získá zápočet.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Náročnost předmětu nebyla vysoká, avšak předmět byl čistě založen na samostudiu, přestože byla vyžadována 100% prezence.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Opakování látky ze střední školy.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Přednášky v pátek odpoledne nejsou příliš oblíbené, ale na tyto hodiny jsem se ke konci začala i těšit. První hodina byla informační, následující hodinu proběhl test, po kterém bylo možno získat zápočet rovnou, což se ale povedlo pouze vybraným jedincům. Když jsme chtěli vidět naše opravené testy, trošku nás mrzelo, že v písemkách nikdo nenašel jedinou poznámku o jeho výkonu. Kdo test nenapsal měl chodit nadále na přednášky a pokaždé přinést vypracovaný domácí úkol. Úkoly byly středně těžké, ale nebylo jich mnoho. Celkově ani pátečních hodin nebylo mnoho, neboť často odpadaly. Ze začátku jsme se minima trochu báli a po zjištění, že Pošta zve na příklady k tabuli, to mnoho studentů vzdalo. Avšak probírané příklady nebyly těžké, většinou opravdu středoškolského charakteru. Smích na hodinách taky rozhodně nechyběl. Test na konci už dopadl o něco lépe.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Příjemné zopakování matematických principů na rozhraní střední a vysoké školy.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • přínos v poznání matematického myšlení na jednoduchých probémech
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Původní název "ZLO" tomu odpovídá více.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Tento předmět by měl mít alespoň dva kredity. Každý týden DÚ, včas a zcela správně a Pošta si vás dost podá u tabule, ale i tak zjistíte, že on není tak zlej a chce abyste pochopili, že má rád matematiku.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Tyto hodiny měly jednu výhodu a jednu nevýhodu. Výhodné bylo, že jste si zjistili jak Pošta zkouší u tabule a ta nevýhoda spočívala v tom, že se pan docent přímo vyžívá na tom,když student udělá elementární chibu. :D
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 35 % [5]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 14 % [2]: 4
  • 5 : 7 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 14 % [2]: ano
  • 3 : 71 % [10]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká