Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [00MAM2] Matematické minimum 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 22
- Procento hodnotících: 54 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
25 % [3] |
2: |
|
25 % [3] |
3: |
|
25 % [3] |
4: |
|
16 % [2] |
5: |
|
8 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.58
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
25 % [3] |
2: |
|
25 % [3] |
3: |
|
25 % [3] |
4: |
|
16 % [2] |
5: |
|
8 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.58
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Během řešení příkladů u tabule pokládal "zkoušenému" otázky, které vedli k uvědomění si "o čem" příklad je a jak se takové typy příkladů řeší.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Herecké nadání.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Stravitelné podání vykládané látky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
učí řádu se smyslem pro humor, hodně štěká, ale kouše jen malinko (přeloženo: hodně odstrašuje, ale ve výsledku je spravedlivý a promíjející)studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Že ho to tak baví. Především lehkost s jakou řeší matematické problémy. Vypadá to až moc jednodužše.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Cokoliv.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Nemusel by tolik zívat při počítání příkladů studenty u tabule.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
pan docent by znervózněl i kafestudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Více vysvětlovat látku. Ne každý to tam tak dobře vidí, ale pokud nechápe co ostatní nechápou, tak je to potom těžké.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Tak z původních 60-80 lidí dostalo zápočet kolem 15-ti cca...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
více zábava na účet mučeného u tabule, než počítání, skvělá škola pro projev a sebedůvěrustudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 2.58
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [3]: 1
- 2 : 25 % [3]: 2
- 3 : 25 % [3]: 3
- 4 : 16 % [2]: 4
- 5 : 8 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [3]: velmi obtížný
- 2 : 8 % [1]: obtížný
- 3 : 58 % [7]: středně obtížný
- 4 : 8 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký