Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [00MAM2] Matematické minimum 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 22
  • Procento hodnotících: 54 %
Celkové hodnocení [12]
1:
25 % [3]
2:
25 % [3]
3:
25 % [3]
4:
16 % [2]
5:
8 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.58

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
25 % [3]
2:
25 % [3]
3:
25 % [3]
4:
16 % [2]
5:
8 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.58

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Během řešení příkladů u tabule pokládal "zkoušenému" otázky, které vedli k uvědomění si "o čem" příklad je a jak se takové typy příkladů řeší.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Herecké nadání.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Stravitelné podání vykládané látky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • učí řádu se smyslem pro humor, hodně štěká, ale kouše jen malinko (přeloženo: hodně odstrašuje, ale ve výsledku je spravedlivý a promíjející)
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Že ho to tak baví. Především lehkost s jakou řeší matematické problémy. Vypadá to až moc jednodužše.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Cokoliv.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Nemusel by tolik zívat při počítání příkladů studenty u tabule.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • pan docent by znervózněl i kafe
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Více vysvětlovat látku. Ne každý to tam tak dobře vidí, ale pokud nechápe co ostatní nechápou, tak je to potom těžké.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Tak z původních 60-80 lidí dostalo zápočet kolem 15-ti cca...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • více zábava na účet mučeného u tabule, než počítání, skvělá škola pro projev a sebedůvěru
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 2.58

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [3]: 2
  • 3 : 25 % [3]: 3
  • 4 : 16 % [2]: 4
  • 5 : 8 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: velmi obtížný
  • 2 : 8 % [1]: obtížný
  • 3 : 58 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 8 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký