Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01ALG] Algebra

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 27
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 27 studentů.
  • Ukončilo předmět: 8 studentů.
  • Průchodnost: 29 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Moc pěkný předmět, zajímavý i přes svou formalitu. Při přednášce ale některé velmi zajímavé věci zapadnou, což dnes ale není problém dohnat na populárně vzdělávacích kanálech youtube.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pěkný, ale hodně obsáhlý předmět, kde se navíc probírá několik témat, která spolu jakoby nesouvisí, takže místy není jasné, kam se vlastně směřuje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Profesor Šťovíček přednáší pěkně strukturovaně, píše čitelně a má přehledné znační. Navíc u značení upozorní na případné detaily. Změnu vyučujícího se projevila hlavně v chybějícím textovém materiálu, který by následoval strukturu přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Docela zajímavé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Úvod do obecné algebry, který je velmi precizně odpřednášen, ale bohužel časově se nestíhá. Chtělo by to buď změnit hodinovou dotaci, nebo zmenšit obsah probírané látky. Případně rozdělit na dvousemestrální kurz. V prvním by byly náplní převážně grupy (a taky y se mohly víc cvičit), ve druhém pak hlavně okruhy (a ty taky procvičit, hlavně věci jako faktorizace podle ideálu atp.) Rovněž cvičení k tomuto předmětu by měla být pravidelně a poněkud delší.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Velice obecná matematika, zatím nejbližší přičuchnutí k čisté matematice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Začátek byl velmi zdlouhavý a to mě odradilo od dalšího navštěvování přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.86

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [2]: 2
  • 3 : 28 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká