Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01ALG] Algebra

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 8
  • Procento hodnotících: 87 %
Celkové hodnocení [7]
1:
42 % [3]
2:
57 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
42 % [3]
2:
57 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky překonaly má očekávání v pozitivním smyslu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Skládání příjemné, poměrně svižné. Hodnocení fér, řekl bych vlídné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška je sympaticky mírně a férově hodnocena. Jen občas mi přišly otázky trochu nevyrovnané (obvykle dostal student dvě otázky, jednu i s důkazem, druhou bez, a je o něčem jiném dostat jako nedůkazovou otázku pouze vyslovit jednu větu a o něčem jiném vyjmenovat všechna tvrzení z kapitoly o přirozených číslech, protože ta tvrzení jsou svým způsobem tak zřejmá, že bez důkazu ani nedává moc smysl se je systematicky učit).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Má v přednášce perfektní pořádek a je spoleh na to, že rozumí všemu, o čem mluví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velkou pečlivost a schopnost srozumitelného podání látky. I kdyby snad některý student nedával pozor a pouze si opisoval z tabule, získá přehledné zápisky, z nichž se dobře učí. Oproti setání v prvním ročníku na LAA oceňuji i pozitivnější a akčnější přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • značení, čitelnost, viditelnou struktru přednášek
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Rozzáří se a rozkvete, když nadejde čas transfinitní indukce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Vhled do problematiky, připravenost, ochotu zodpovědět jakoukoliv otázku. To, že se usmívá, když říká, že v důkazu využije transfinitní indukci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Vřelý přístup ke studentům, zápis na tabuli, snahu vše rozebrat do nejmenšího detailu, abychom všichni pochopili.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Mohly by se uvádět názornější, zajímavější i abstraktnější příklady k probíraným strukturám.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Občas je trochu hrr a předpokládá od studentů rychlé chápání (především u příkladů či poznámek, u nichž se moc nerozepisuje, ale ono by se to asi ani nestihlo).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Během semestu jsme nevěděli, kam se směřuje. Při zpětném pohledu je struktura předmětu jasná, ale na přednáškách to navozovalo jen pocit zmatení. Také by myslím bylo prospěšné začít nějakým motivačním úvodem. Studenti, kteří mají předmět jako volitelný a chtějí se dozvědět, o čem předmět je, jsou rovnou vrženi do víru věcí a zanedlouho na něj přestanou chodit - viz počet zapsaných vs. počet úspěšných absolventů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Lépe by bylo buď výklad na více místech doprovázet příklady a ty příklady důsledně komentovat, nebo zavést plnohodnotná cvičení. Rovněž by bylo vhodné zamyslet se nad poměrem látky, kterou je třeba probrat vs. hodinová dotace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 14 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.57

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 57 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5