Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01FA1] Funkcionální analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 24
  • Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 24 studentů.
  • Ukončilo předmět: 17 studentů.
  • Průchodnost: 70 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Hezký úvod do funkcionální analýzy, opakování a prohloubení topologie. Krásný předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Opakování topologie a zajímavosti ze světa topologických, metrických a Hilbertových prostorů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Predmet bol z hľadiska ďalšieho využitia v iných matematických a fyzikálnych oblastiach dôležitý a obsažný. Podľa mojej skromnej mienky by si ten 4. kredit zaslúžil.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavé, opakování analýzy a lineární algebry
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přehledně vedený předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • U předmětu jsem dosud pořádně nepochopila, oč nám vlastně jde, kam směřujeme... Půl semestru se opakují pojmy z MAA3 jako kompaktnost, úplnost apod. a pak se to najednou rozjede prazvláštním směrem. A ještě větší legrace potom je na tom v letním semestru navázat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dobře strukturované procházky hájemstvím prostorů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vsechno se mi libilo, ale bylo toho hrozne moc
      studijní obor: Matematické inženýrství;
N :  Oznámkujte předmět [8]

Průměr odpovědi: 1.88

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 12 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 87 % [7]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [6]: ano
  • 3 : 25 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká