Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA1] Funkcionální analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 18
- Procento hodnotících: 44 %
Celkové hodnocení [14]
1: |
|
35 % [5] |
2: |
|
57 % [8] |
3: |
|
7 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.71
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
14 % [1] |
2: |
|
71 % [5] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
57 % [4] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.43
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Bylo by vhodné lépe rozvrhnout probíranou látku, závěr se dost nestíhá. Možná zkrátit lehce úvodní kapitolu topologie, neboť minimálně z poloviny opakuje věci z MAA3.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Doporučuji na ně chodit, získáte kvalitní zápisky na učení.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Těším se na pokračování.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Připravenost, skvělá práce se studentem u tabule. Pokud ví, nechá jej počítat a spíše jen kontroluje, pokud člověk neví, pokouší mu vhodně poradit a chce, aby na to dotyčný přišel sám. Super!studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Na cvičeniach prof. Šťovíček umne usmerňoval študentov pri pokusoch o dôkazy vybraných tvrdení (prevažne pomocných či dôkazy v prednáške vynechané). V tomto ohľade bolo cvičenie prínosné, i keď pre zloženie skúšky nijak zvlášť významné.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho trpělivost.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Že nikoho nedusí u tabule, naopak hodně pomáhá (někdy tak moc, že vše udělá sám). Také se vždy snaží, aby na tabuli vzniknul aspoň trochu srozumitelný zápis toho, co se děje.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Opäť sa dá len zopakovať už povedané: práca s hlasovým fondom a záživnosť prejavu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Na funkcionální analýze bylo zvláštní, že jsme její výsledky používaly na ostatních předmětech (RMF, PRA) a často byla zmiňována jejich velká síla, ale na samotném cvičení toto ukázáno nebylo, tam se většinou dokazovaly tvrzení přesunuté z přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Pokiaľ viem, k predmetu neexistujú Wikiskriptá ani iné verejne dostupné materiály.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Když člověk přijde a odejde s rozumnými zápisky, více není třeba.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Dvě otázky, moře času na přípravu, na C je třeba umět veškeré věty a definice, na A i důkazy. Velmi jednoduchá zkouška a milý zkoušející.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Skúška mala (vzhľadom na obsah predmetu) len ústnu (teoretickú) časť. Náročnosť mi prišla primeraná a hodnotenie tak isto.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška je objektivní a celkem rychlá, hodnocení není přísnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Příjemná zkouška, jen časově náročná.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška je férově a mírně hodnocená.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Kéž by všechny předměty zkoušel pan Šťovíček.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Přesnost, preciznost, systematický zápis na tabuli, připravenost a ochotu zodpovídat dotazy.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Začíná se častěji usmívat.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Výklad bol veľmi systematický, dobre štruktúrovaný, reprodukovateľný (čo študent ocení najmä v príprave na skúšku) a dôsledný.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho preciznost a snahu o kontakt s publikem.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Obrovskou připravenost, pečlivost a kvalitní zápis na tabuli. Oproti setkání v prvním semestru i mnohem větší záživnost.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Pan Šťovíček exceluje v zápisu na tabuli - i když člověk vypustí, nechápe a pouze hloupě opisuje, při zpětném čtení poznámek se vše dá krásně pochopit.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Trošku větší zápal pro přednášení by neškodil, ale v současné podobě mají přednášky své kouzlo.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
K "výbornému" prednášajúcemu podľa mojej mienky patrí aj istý nadhľad, schopnosť zaujať až strhnúť študentov, sem-tam nejaká zaujímavosť, historická poznámka a pod. Týmto prof. Šťovíček zrovna neoplýva. Z vecnejšieho pohľadu mu možno trochu vytknúť azda len hlasový prejav.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Občas odlehčit látku nějakou zajímavostí.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nerozvrhovat na páteční odpoledne, prosím!studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 90%-100%
- 2 : 28 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [6]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: 1
- 2 : 71 % [5]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 14 % [1]: středně obtížný
- 4 : 71 % [5]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký