Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA1] Funkcionální analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 18
  • Procento hodnotících: 44 %
Celkové hodnocení [14]
1:
35 % [5]
2:
57 % [8]
3:
7 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
14 % [1]
2:
71 % [5]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
57 % [4]
2:
42 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Bylo by vhodné lépe rozvrhnout probíranou látku, závěr se dost nestíhá. Možná zkrátit lehce úvodní kapitolu topologie, neboť minimálně z poloviny opakuje věci z MAA3.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Doporučuji na ně chodit, získáte kvalitní zápisky na učení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Těším se na pokračování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Připravenost, skvělá práce se studentem u tabule. Pokud ví, nechá jej počítat a spíše jen kontroluje, pokud člověk neví, pokouší mu vhodně poradit a chce, aby na to dotyčný přišel sám. Super!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na cvičeniach prof. Šťovíček umne usmerňoval študentov pri pokusoch o dôkazy vybraných tvrdení (prevažne pomocných či dôkazy v prednáške vynechané). V tomto ohľade bolo cvičenie prínosné, i keď pre zloženie skúšky nijak zvlášť významné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho trpělivost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Že nikoho nedusí u tabule, naopak hodně pomáhá (někdy tak moc, že vše udělá sám). Také se vždy snaží, aby na tabuli vzniknul aspoň trochu srozumitelný zápis toho, co se děje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Opäť sa dá len zopakovať už povedané: práca s hlasovým fondom a záživnosť prejavu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Na funkcionální analýze bylo zvláštní, že jsme její výsledky používaly na ostatních předmětech (RMF, PRA) a často byla zmiňována jejich velká síla, ale na samotném cvičení toto ukázáno nebylo, tam se většinou dokazovaly tvrzení přesunuté z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Pokiaľ viem, k predmetu neexistujú Wikiskriptá ani iné verejne dostupné materiály.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Když člověk přijde a odejde s rozumnými zápisky, více není třeba.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Dvě otázky, moře času na přípravu, na C je třeba umět veškeré věty a definice, na A i důkazy. Velmi jednoduchá zkouška a milý zkoušející.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skúška mala (vzhľadom na obsah predmetu) len ústnu (teoretickú) časť. Náročnosť mi prišla primeraná a hodnotenie tak isto.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška je objektivní a celkem rychlá, hodnocení není přísné
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Příjemná zkouška, jen časově náročná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška je férově a mírně hodnocená.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Kéž by všechny předměty zkoušel pan Šťovíček.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Přesnost, preciznost, systematický zápis na tabuli, připravenost a ochotu zodpovídat dotazy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Začíná se častěji usmívat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Výklad bol veľmi systematický, dobre štruktúrovaný, reprodukovateľný (čo študent ocení najmä v príprave na skúšku) a dôsledný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho preciznost a snahu o kontakt s publikem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Obrovskou připravenost, pečlivost a kvalitní zápis na tabuli. Oproti setkání v prvním semestru i mnohem větší záživnost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan Šťovíček exceluje v zápisu na tabuli - i když člověk vypustí, nechápe a pouze hloupě opisuje, při zpětném čtení poznámek se vše dá krásně pochopit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Trošku větší zápal pro přednášení by neškodil, ale v současné podobě mají přednášky své kouzlo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • K "výbornému" prednášajúcemu podľa mojej mienky patrí aj istý nadhľad, schopnosť zaujať až strhnúť študentov, sem-tam nejaká zaujímavosť, historická poznámka a pod. Týmto prof. Šťovíček zrovna neoplýva. Z vecnejšieho pohľadu mu možno trochu vytknúť azda len hlasový prejav.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Občas odlehčit látku nějakou zajímavostí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Nerozvrhovat na páteční odpoledne, prosím!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 28 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [6]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 42 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: 1
  • 2 : 71 % [5]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 14 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 71 % [5]: lehký
  • 5 : 14 % [1]: velmi lehký