[01LIP] Lineární programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 11
- Procento hodnotících: 45 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 11 studentů.
- Ukončilo předmět: 9 studentů.
- Průchodnost: 81 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Zvláštní předmět. Poměrně zajímavý, ale nemůžu se zbavit pocitu, že také tak nějak zbytečný.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Látka je zajímavá, ale přednáška je spíše přepis skript. Cvičení je vedeno spíše stylem "nastuduj si sám"studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět jako takový je určitě zajímavý.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět se mi velice líbil. Ocenil jsem možnost odevzdat zápočtovou a zkouškovou úlohu v jiném jazyce než v Mathematica.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Tragédie. Jaderka mě tímto předmětem velmi zklamala. Toto nemůže nikdo myslet vážně.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 3.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 20 % [1]: 4
- 5 : 20 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 40 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 40 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká