Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Burdík Čestmír prof. RNDr. DrSc. - [01LIP] Lineární programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 10
  • Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [10]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
50 % [5]
4:
20 % [2]
5:
30 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
20 % [1]
4:
40 % [2]
5:
40 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 4.00
  • Průměr hodnocení: 4.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
80 % [4]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Člověk neví, zda plakat nebo se smát. Někdy byla nuda už opravdu neúnosná, jindy jsme se hodně zasmáli, ale ani jedno nepomohlo porozumění látce. Vtipné historky byly asi to jediné, co jsem si odnesla.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Neuvěřitelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Oceňuji, že jsme nemuseli vypracovávat domácí úkoly, jako ročníky před námi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Asi nic, on na cvičeních vlastně ani nic nedělá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Příprava ukázkových příkladů
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Byli jsme vhozeni do voda "a plavte".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Cvičit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vést cvičení jako cvičení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Rohnova skripta jsou hezky napsána a stačí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ta modrá skripta od Rohna a zápisky z vyššího ročníku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouška jednoduchá, je třeba se naučit pár stran probrané látky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška je jednoduchá, což je asi jediné pozitivum tohoto předmětu. Stačilo zaslat zápočtový program a napsat čtyři věty s důkazy. Tři dny přípravy na áčko byly až až.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Příjemné a milé vystupování vůči studentům. Sám nebere předmět nijak vážně a nedělá z něj absurditu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je hodný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je velice ochotný se vrátit k problémové části předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Pan přednášející je vesměs vlídný člověk.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Alespoň jednou přišel do přednášky a začal povídat o "něčem" s úplně jiným značením, než v předchozích hodinách. Nicméně nakonec jsme se postupně doptali.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Buď udělat přednášky nepovinné a nebo je udělat dobré.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ve všem. V tom, aby výklad a jeho části dávaly aspoň z části hlavu a patu. A taky aby nám průběžně nevysvětloval, jak to tu za komunistů bylo lepší a jaký byl Stalin hrdina. A aby jasně dal najevo, kde docházku sleduje a kde ne.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení jsou o tom, že má student za úkol naučit se sám s Mathematicou, což je mimochodem strašný program.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 40 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 57 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 14 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 3.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 80 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 4.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 40 % [2]: 4
  • 5 : 40 % [2]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 40 % [2]: obtížný
  • 3 : 20 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký