Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 277
  • Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 277 studentů.
  • Ukončilo předmět: 25 studentů.
  • Průchodnost: 9 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
    • Předmět dost zásadní. Zpětně se mi líbí jeho postup budování matematického aparátu.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Človek sa tu veľmi bolestivým spôsobom naučí "nutnej, nikoliv postačujúcej" :) korektnosti v matematike.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pokud nejste génius a nevíte vše, je to víceméně o štěstí. Určitě se snažte o uznání praktické části. Je třeba znát přesně věty i s jejich předpoklady. Důkazy nejsou tak důležité v písemné části. V ústní části ano, ale ta už je volnější.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Velmi těžké.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška z matematické analýzy, co více dodat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Bez praxe nejsou koláče.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Důkladně prozkouší vaši odhodlanost, víru v boha/y a zázraky, zásobu čtyřlístků pro štěstí, zdravý rozum, ale sem tam i to, co jste se celou tu dobu učili.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Náročná zkouška s velmi nízkou průchodností. Není dobré si dávat všechny 3 možné termíny za sebou.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Nejnáročnější předmět prvního semestru, takže rozhodně nepodcenit.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Obsah přednášek odpovídal požadavkům ke zkoušce.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Písemné části mají šíleně malou propustnost, jsou velmi obtížné, je navýsost důležité se maximálně snažit u testů během roku, eventuálně se pokoušet řešit co nejvíc teoretických úloh. Obojí VELMI pomůže.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • S předmětem jsem byl spokojen.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • "Binární" způsob známkování (tj. pokud je to bez chyby získá student plný počet bodů a v opačném případě nezíská nic) byl velmi tvrdý.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Dle mého názoru má pan docent Pošta naprosto přehnané požadavky pro složení zkoušky. Spíš než o porozumění učivu jde o slovíčkaření.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Předmět zajímavý, nicméně pro studenty, kteří nepatří mezi genilni, velmi náročný. Zkouška může být velice zrádná. Nesmírně záleží na tom na jaký test člověk natrefí. Někdy stačilo studentům velmi málo a měli předmět splněný. Jindy byl test velice náročný a člověk ztroskotal na 4 zvláštních ojedinělých výplodech Poštovy mysli a nemohl ani ve skutečnosti projevit šíři svých znalostí.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky probíhaly poklidně, člověk pochopil, o čem byla řeč a měl možnost si učivo zopakovat doprovázenou prezentací a poznámkami přednášejícího, které jsou dostupné pro kohokoliv. Zkouška sama o sobě vytvářela pocit, že je čistě na zkoušejícím, s jakou náladou se daný den probudí a podle toho pustí malé množství lidí, nebo od zkoušky vyháže všechny, nehledě na to, jaké má ten člověk kvality a je schopný se v dané látce orientovat.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Rozhodně nejtěžší zkouška v zimním semestru. Doporučuji během roku dobře napsat 3 pisemky, a potom si je nechat uznat jako praktickou část zkoušky. Také je dobré dělat teoretické úkoly. Hodně to potom ulehčí práci a dost možná vás právě body navíc u zkoušky zachrání.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Termíny zkoušky jsou velmi nevyrovnané. Některé termíny mají otázky relativně lehké, jiné jsou pro studenta prvního ročníku nezvladatelné. Často si se zkouškovými příklady nevěděl rady ani cvičící.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška probíhá jako každá jiná, docent Pošta neuráží, ani neponižuje, zkouškové otázky se svou obtížností termín od termínu liší
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Zkouška vás prověří ve schopnostech si spojit souvislosti, bohužel to ale nemáte naučené, takže je dost těžká.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • ko
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • neabsolboval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • obtížné
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Tak analýza no... hodně limit a důkazů.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
N :  Oznámkujte předmět [25]

Průměr odpovědi: 2.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 24 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 24 % [6]: 2
  • 3 : 20 % [5]: 3
  • 4 : 28 % [7]: 4
  • 5 : 4 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]

Průměr odpovědi: 1.06

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [4]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [15]: ano
  • 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká