Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 22 / 153
  • Procento hodnotících: 14 %
Celkové hodnocení [22]
1:
27 % [6]
2:
40 % [9]
3:
27 % [6]
4:
0 % [0]
5:
4 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [22]
1:
27 % [6]
2:
40 % [9]
3:
27 % [6]
4:
0 % [0]
5:
4 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Jak jsem již zmínil - bylo těžké orientovat se v tom "co s čím" na tabuli souvisí neboť z "random" psaní po tabuli se obtížně chápe hlavní myšlenky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Hodně důkazů...
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
    • Poznámky na stránkách přednášejícího, vlastní poznámky, skripta, testy z minulých let.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Skripta a poznámky doc. Pošty.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Veľmi dobré poznámky p. doc. Poštu, ktoré sú lepšie spracované ako oficiálne používané skriptá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Obsah skript se ne vždy do detailu shoduje s látkou probíranou na přednáškách, zároveň tím ale poskytuje například lehce jiný pohled na věc ve formě trošku jinak formulovaných důkazů.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Poznámky pana docenta z webu MA1.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Skripta, poznámky k přednášce doc. Pošty (visí na netu)
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Pdf zápisky z přednášek umístěné na stránkách zkoušejícího.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Poznámky docenta Pošty vyvěšené na stránkách MA1.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Skripta, prezentace přednášejícího, starší poznámky přednášejícího.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Učil jsem se původně ze skript, ovšem to není úplně nejlepší, protože pan docent má někdy jinak nazvané jednotlivé věty, popř. používá jiné důkazy, či se zaměří při přednášce (či při zkoušce) na trochu jiné věci.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Je o náhodě, jaký člověk dostane termín. Někdy neprojde nikdo, někdy o trochu více lidí než nikdo. V písemné zkoušce je velmi důležité být přesný, ověřovat předpoklady vět.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Na pisemku bylo dost času. Ovšem u několika termínu se zdálo jako kdyby na vědomostech v podstatě nezáleželo, jelikož pan zkoušející neuznával v podstatě nic. Za maličkost strhl celý počet bodů. Velmi těžké se dostat přes písemku. Ale u ústní byl spravedlivý a v pohodě se dá říct.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Není problémem, že by většina poctivě studujících chtěli mít analýzu zadarmo, to ne. Jde o to, že náročnost zadání je strašně kolísavá a nejde předpovědět to, jak dopadnete u zkoušky. Můžete se sebevíce naučit celá skripta/poznámky, chápat je, ale i tak zkoušku třeba na poprvé nesložíte. Je důležité se nenechat odradit a jít na 2. a 3. pokus. Ad objektivita, je to také občas strašné. Na některých termínech uznával systémem vše nebo nic, na jiných dával body i za každou maličkost. Zlepšení se ale pro nastávající generace dostavilo - doc. Pošta umístil zadání na web, tak věřím, že to hodně pomůže. Jinak, u ústní už je pan docent strašně milý a hodný, a člověk si říká, že je to škoda, že takový není pořád.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Kdo si může nechat uznat praktickou část zkoušky z testů během semestru, tak by to měl udělat. Bohatě stačí skládat tu teoretickou. Kdo se dostane až k ústní a zvládá důkazy, tak zkoušku z varianty A má. Nejtěžší je se dostat přes teoretický test.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Měsíc má fáze, někdy je úplně jasný, jindy je úplně zahalen temnotou. Analogicky i některé termíny z analýzy mají průchodnost jen pár lidí, jiné jsou úplně zahaleny temnotou.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Příklady z praxe jsou často převzaty ze sbírky, takže teoreticky nejsou tak těžké, teoreticky... Bez znalosti všech důkazů nemá smysl teoretickou část zkoušet, a i potom je hodně o štěstí. Pokud se propíšete k ústní nenechte se zastrašit pan docent nedává tak strašné otázky a není ani moc přísný.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Mohu hodnotit pouze teoretickou část. Bylo by vhodné stanovit si před zkouškovým obdobím nějakou úroveň obtížnosti, kterou zkoušející požaduje, a písemky sestavovat tak, aby ji všechny splňovaly. Stávající systém je dokonalý model života- legitimní, funkční, ale ne vždy spravedlivý. Pár geniálních jedinců projde libovolným termínem a pak je tu většina, jejíž úspěch závisí z části na inteligenci, z části na píli, z části na strategii a z části na štěstí. Také by bylo hezké aplikovat tradiční způsob opravování písemek, kdy se chyby vyznačují červenou propiskou. Chápu, že zkoušející je natolik zkušený, že se podívá a v hlavě si sesumíruje adekvátní hodnocení, a že má pocit, že případné dotazy vše vyřeší, ale... Subjektivně: kdo má odvahu se Pošty na něco zeptat. Objektivně: tento způsob hodnocení mu dává absolutní moc. Je to asi stejné, jako kdyby vás Bůh nepustil do ráje se slovy, že jste zhřešil, a neřekl vám jak. A pak se hádejte, že tam patříte, když nevíte, jestli pykáte za to, že jste urazili matematický jemnocit, nebo jste neúmyslně vykonali genocidu veškerého lidského vědění.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
    • Se zkouškou jsem byl spokojen. Hodnocení bylo přísné, což se na jedné z nejtěžších škol dá očekávat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška náročná, věnoval jsem přípravě dost času. Pan docent objektivním ovšem dost přísný, někdy až na malicherné detaily.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Černý humor.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Hyperkorektnosť a zábavnosť.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Korektní (stručnou a výstižnou) slovní formulaci myšlenek.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Chápe to.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Pan docent má vlastní styl vyučování, na který si člověk musí zvyknout, ale někdy hodiny i baví, jindy jsem se - například v důkazech neorientoval. Prošli jsme temáta, která jsme měli a občas i něco navíc.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Nepáčil sa mi zápis na tabuli.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přehlednější zápis na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • viz MANB1
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Umět to vysvětlit i prvákům.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Ne vždy pro mě byly hodiny srozumitelné, někdy bych rozhodně ocenil pomalejší tempo. Někdy byl pan docent neochotný odpovídat na otázky, o nechápavé studenty se nestaral.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 86 % [19]: 90%-100%
  • 2 : 9 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 4 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 4 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 22 % [5]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 91 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [22]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 27 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [9]: 2
  • 3 : 27 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 4 % [1]: 5