Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01PRST] Pravděpodobnost a statistika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 54
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 54 studentů.
  • Ukončilo předmět: 24 studentů.
  • Průchodnost: 44 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Prednasky boli velmi zaujimave a clovek dokazal drzat pozornost. Tempo bolo dost rychle, ale predmet narocny nebol, takze sa to dalo zvladnut.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • PRST je velmi dobře vedený předmět, ve kterém se od úplných (středoškolských) základů pravděpodobnosti dojde až k funkcím a charakteristikám náhodných veličin, limitním větám a testům hypotéz ve statistice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvělý (a skvěle vedený) předmět, na který se opravdu vyplatí chodit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Výborně vysvětlená látka, snaží se, aby to každý pochopil. To pak při zkoušce vyžaduje, jeho trpělivost, vstřícnost a férovost je ale ohromná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Předmět je velice obsáhlý, proto se statistika poměrně rychle prolétne. Přesto si myslím, že jako úvod do problematiky je velmi dobrý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Škoda, že skripta neobsahují obrázky a některé kapitoly.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Vcelku dobrý predmet aj pre tých ktorý matematiku až tak nemajú radi.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Předmět by měl být zařazen před TSFA
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [8]: ano
  • 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká