Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01PRST] Pravděpodobnost a statistika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 29
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [14]
1:
92 % [13]
2:
7 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.07

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Zajímavé přednášky, které se prolínají s názornými příklady k dané látce. Ideálně postavený předmět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Zajímavé, něco ve stylu VYMA, jen tohle mnohem praktičtější. Myslím, že by bylo namístě proházet trochu předměty a dát PRST o semestr nebo dva dřív.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Dostatečné množství příkladů, dobře vysvětlené.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • U tabule poradí, nikoho "nedusí".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Aj v prípade že je študent pred tabuľou očividne úplne mimo, snaží sa mu pomôcť a nenechá sa ho trápiť. Veľmi dobré previazanie teórie a príkladov.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Neponižuje před tabulí
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Zápis na tabuli, zvolnit tempo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Větší soudržnost mezi přednáškou a cviky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Skripta a priklady z ftp, vlastne zapisky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Teorie ze sešitu. Příklady ze sešitu + FTP.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • vlastní zápisky a skripta z Matematické statistiky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Hlavne skriptá a príklady čo sú na ftp. Odporúčam si ich prepočítať, na skúške sa vyskytli veľmi podobné tým čo boli minulé roky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Prakticka cast bola narocnejsia, ale dala sa zvladnut. Ustna bola uplne v pohode, skusajuci pomohol a naviedol na spravnu cestu pri dokaze.... ak chcel student lepsiu znamku, tak zadal dalsiu otazku. Velmi prijemna skuska.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Příjemná zkouška. Nejdříve se píše dvouhodinová písemka, poté člověk se známkou jde na ústní. Známka z písemky nemá vliv na obtížnost otázek u ústní. Člověk losuje dvě témata (většinou jedno z pravděpodobnosti a druhé ze statistiky).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • U zkousky je pan doktor příjemný, ačkoliv vyžaduje kompletní znalosti látky- na ústní části dá vylosovat 2 otázky z 8 (které pokrývají celá skripta). Přestože je zkouška dlouhá, je docela příjemná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Cítil jsem se nepříjemně, když se mě pan Hobza u zkoušky ptal na něco, co zmínil pouze na přednášce a já jsem to zrovna přesně nevěděl i když jsem na té přednášce byl. Na zkoušku jsem se raději učil podle skript (abych měl osnovu), takže jsem to v přípravě opomenul. Sešit jsem měl nakonec nepřehledný, protože jsem nestíhal v přednáškách dělat poznámky. Trochu chápu potřebu ověřit si účast na přednáškách, ale nemyslím si, že by to mělo mít vliv na zkošku ze strany zkoušejícího. Nakodnec aula byla vždy docela plná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška je poměrně náročná, vyžaduje se dobrá znalost obou položených otázek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Klasika najskôr príklady a potom ústna. Kto spraví príklady ide na ústnu, no je možné skladať ústnu aj v iný termín, prípadne ak budete z ústnej vyhodený príklady už nemusíte znova opakovať (osobne som sa ho na to pýtal). Inak ústna celkom v pohode, ťaháte si lístoček na ktorom sú dva okruhy a k nim napíšete všetko čo viete. Dôraz je hlavne na pochopenie danej témy. Dôkazy sú bonus na lepšiu známku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Prednasajuci vykladal latku zrozumitelne a "po lopate". Definicie a dokazy boli postupne ilustrovane na prikladoch.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Všechno dobře vysvětlí, popř. po přednášce dovysvětlí. Milý přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • prokládání teorie s příklady
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Neponižuje před tabulí
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • V pisme :D
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Zápis na tabuli je občas tragický. Tempo přednášky je taky v některých chvílích smrtelné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • čitelnost na tabuli, velice chvátá: nestíhal jsem si dělat poznámky a navíc (asi i úmyslně) nepoužívá všechny 3 tabule v posluchárně a když ano, tak je vidětta, na kterou píše ostatní se překrývají.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Chtělo by to kompletní skripta...
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Hromadná cvika se mi kupodivu líbila
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 25 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [2]: lehký
  • 5 : 12 % [1]: velmi lehký