[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 24 / 68
- Procento hodnotících: 35 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 68 studentů.
- Ukončilo předmět: 56 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
-
Velmi pomohl, hlavně v problematice diferenciálních rovnic a metriceKristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
dobré doplnění přednášek z MAB3studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Předvyprávění některých kapitol z matematické analýzy.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Velmi užitečný doplněk k matematické analýze.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Výborný doplněk k přednáškám, máte větší šanci si látku osahat.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Dobré doplnění přednášek z MAB3. Určitě se vyplatí na něj chodit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Doplnění k předmětu MAB3 rozebírá se stejná látka jako na MAB3, ale přednášející se snaží ji přiblížit z jiného úhlu pohledu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Doplňkové hodiny k matematické analýzestudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Doplňkový předmět k MAB3, na kterém je čas na praktické užití teorie. Pro mě osobně byl seminář ke zkoušce užitečnější než přednáškystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
nemůžu říct, že by mi to něco dalo, až na pár detailů, které mi trošičku rozvinuly to, co je v přednášce a ve skriptechstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Skvělý doplňek k MAB3. Ke zvládnutí předmětu není nutné, ale dost to pomůže.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Super předmět, rozšíří a procvičí znalosti z MAB3.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Užitečné doplnění přednášek z analýzy. Před zápočtovými testy se pan docent věnoval typovým příkladům.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Výborný doplněk MAB3, doporučuji.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Docela dobrýstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Doplnění a dovysvětlení probírané látky na MAB3studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Doplnění předmětu MAB3.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Praktický předmět, rozhodně pomůže k pochopení některé látky z MAB3.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
rozsireni mab3, zezacatku je to bordel protoze se zacina LDR, ale jakmile prednasky dozenou seminar tak to uz vsechno zapadastudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Seminář předbíhal přednášky z analýzy a poskytoval trochu delší úvod do problematiky, než se stihlo na přednášce.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Doplnění a rozšíření látky MAB3studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Rozhodně se hodí k MAB3, více času na probrání látky, pohodová atmosférastudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [24]
Průměr odpovědi: 1.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [16]: 1 (výborně)
- 2 : 29 % [7]: 2
- 3 : 4 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [24]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 95 % [23]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká