Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 68
  • Procento hodnotících: 35 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 68 studentů.
  • Ukončilo předmět: 56 studentů.
  • Průchodnost: 82 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
    • Velmi pomohl, hlavně v problematice diferenciálních rovnic a metrice
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • dobré doplnění přednášek z MAB3
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Předvyprávění některých kapitol z matematické analýzy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Velmi užitečný doplněk k matematické analýze.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Výborný doplněk k přednáškám, máte větší šanci si látku osahat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Dobré doplnění přednášek z MAB3. Určitě se vyplatí na něj chodit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Doplnění k předmětu MAB3 rozebírá se stejná látka jako na MAB3, ale přednášející se snaží ji přiblížit z jiného úhlu pohledu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Doplňkové hodiny k matematické analýze
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Doplňkový předmět k MAB3, na kterém je čas na praktické užití teorie. Pro mě osobně byl seminář ke zkoušce užitečnější než přednášky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • nemůžu říct, že by mi to něco dalo, až na pár detailů, které mi trošičku rozvinuly to, co je v přednášce a ve skriptech
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Skvělý doplňek k MAB3. Ke zvládnutí předmětu není nutné, ale dost to pomůže.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Super předmět, rozšíří a procvičí znalosti z MAB3.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Užitečné doplnění přednášek z analýzy. Před zápočtovými testy se pan docent věnoval typovým příkladům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Výborný doplněk MAB3, doporučuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Docela dobrý
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Doplnění a dovysvětlení probírané látky na MAB3
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Doplnění předmětu MAB3.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Praktický předmět, rozhodně pomůže k pochopení některé látky z MAB3.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • rozsireni mab3, zezacatku je to bordel protoze se zacina LDR, ale jakmile prednasky dozenou seminar tak to uz vsechno zapada
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Seminář předbíhal přednášky z analýzy a poskytoval trochu delší úvod do problematiky, než se stihlo na přednášce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Doplnění a rozšíření látky MAB3
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Rozhodně se hodí k MAB3, více času na probrání látky, pohodová atmosféra
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [24]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [16]: 1 (výborně)
  • 2 : 29 % [7]: 2
  • 3 : 4 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [24]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 95 % [23]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká