Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 21 / 56
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [40]
1:
80 % [32]
2:
20 % [8]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [21]
1:
80 % [17]
2:
19 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [19]
1:
78 % [15]
2:
21 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Vynikající.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • líbil se mi větší prostor pro zapojení studentů do debaty
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Přednášky kopírovaly druhou polovinu učiva analýzy B3, hodilo se k ujasnění některých pojmů a postupů. Obecně byla radost přednášky navštěvovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Velice dobre k doplneni znalosti k predmetu MAB3
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • všechno
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Oceňuji, že ze zápočtu nedělal vědu a mohli jsme si nechat poznámky z přednášek podle kterých jsme mohli napsat zápočet.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • nic
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Snahu o vysvětlení látky takovým způsobem, aby ji co nejvíce studentů pochopilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Výborně vedené přednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Hlubokou znalost problematiky (haha, ?matiky?), srozumitelný výklad, zájem o posluchače, zda rozumí všemu na tabuli, v případě nejasností dovysvětlí nebo se snaží nejasnost vysvětlit z jiného úhlu pohledu, příjemné vystupování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Perfektní zápis a přehlednost.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Výborný, čitelný a plně srozumitelný zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Vtipnost a snaha přiblížit matematiku i z jiných stránek.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Mě osobně moc nevyhovovalo, že jsme na semináři byli většinu času o kapitolu napřed oproti analýze. Oba předměty se mi motali dohromady a bylo pro mě náročné se v takovém množství látky najednou orientovat, více by mi vyhovovalo, kdyby seminář jel mínus jeden týden oproti přednášce a opakovala se tak látka v momentě, kdy jsem ji ještě kompletně nezapomněl.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • nic
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Když se přednáší metriky a pan docent se interaktivně ptá studentů na tvar okolí, mohl by po odhalení správné odpovědi v rychlosti vysvětlit, proč tomu tak je. Kdyby všichni pochopili princip hned na začátku, mohli by se více zapojit a ušetřilo by jim to čas doma.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • K získání zápočtu stačí chodit na hodiny, na konci se píše krátký snadný test při kterém je povoleno používat jakékoliv rukou psané poznámky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • výborné
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Zápočet byl za docházku, jednoduchý test a účast na evakuačním experimentu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Příklady, které se probíraly byly zajímavé. Už jen proto, že do řešení byly zapojeny i fyzikální úlohy.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [19]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 94 % [18]: 90%-100%
  • 2 : 5 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [19]

Průměr odpovědi: 1.21

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 78 % [15]: 1 (výborný)
  • 2 : 21 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [21]

Průměr odpovědi: 1.19

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [17]: 1
  • 2 : 19 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [21]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 23 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 71 % [15]: lehký
  • 5 : 4 % [1]: velmi lehký