Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 21 / 56
- Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [40]
1: |
|
80 % [32] |
2: |
|
20 % [8] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [21]
1: |
|
80 % [17] |
2: |
|
19 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [19]
1: |
|
78 % [15] |
2: |
|
21 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.21
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Vynikající.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
líbil se mi větší prostor pro zapojení studentů do debatystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Přednášky kopírovaly druhou polovinu učiva analýzy B3, hodilo se k ujasnění některých pojmů a postupů. Obecně byla radost přednášky navštěvovat.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Velice dobre k doplneni znalosti k predmetu MAB3studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
všechnostudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Oceňuji, že ze zápočtu nedělal vědu a mohli jsme si nechat poznámky z přednášek podle kterých jsme mohli napsat zápočet.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
nicstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Snahu o vysvětlení látky takovým způsobem, aby ji co nejvíce studentů pochopilo.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Výborně vedené přednášky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Hlubokou znalost problematiky (haha, ?matiky?), srozumitelný výklad, zájem o posluchače, zda rozumí všemu na tabuli, v případě nejasností dovysvětlí nebo se snaží nejasnost vysvětlit z jiného úhlu pohledu, příjemné vystupování.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Perfektní zápis a přehlednost.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Výborný, čitelný a plně srozumitelný zápis na tabulistudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Vtipnost a snaha přiblížit matematiku i z jiných stránek.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Mě osobně moc nevyhovovalo, že jsme na semináři byli většinu času o kapitolu napřed oproti analýze. Oba předměty se mi motali dohromady a bylo pro mě náročné se v takovém množství látky najednou orientovat, více by mi vyhovovalo, kdyby seminář jel mínus jeden týden oproti přednášce a opakovala se tak látka v momentě, kdy jsem ji ještě kompletně nezapomněl.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
nicstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Když se přednáší metriky a pan docent se interaktivně ptá studentů na tvar okolí, mohl by po odhalení správné odpovědi v rychlosti vysvětlit, proč tomu tak je. Kdyby všichni pochopili princip hned na začátku, mohli by se více zapojit a ušetřilo by jim to čas doma.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
K získání zápočtu stačí chodit na hodiny, na konci se píše krátký snadný test při kterém je povoleno používat jakékoliv rukou psané poznámky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
výbornéstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Zápočet byl za docházku, jednoduchý test a účast na evakuačním experimentu.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Příklady, které se probíraly byly zajímavé. Už jen proto, že do řešení byly zapojeny i fyzikální úlohy.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [19]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 94 % [18]: 90%-100%
- 2 : 5 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [19]
Průměr odpovědi: 1.21
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 78 % [15]: 1 (výborný)
- 2 : 21 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [21]
Průměr odpovědi: 1.19
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [17]: 1
- 2 : 19 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [21]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 23 % [5]: středně obtížný
- 4 : 71 % [15]: lehký
- 5 : 4 % [1]: velmi lehký