Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01TEMA] Teorie matic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 21
  • Procento hodnotících: 47 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 21 studentů.
  • Ukončilo předmět: 21 studentů.
  • Průchodnost: 100 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Část předmětu je věnována přednesu látky, většina pak jednotlivým prezentacím studentů na zadané téma.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Líbilo se mi, že si každý připravoval kousek a dohromady ty kousky také zapadali. Moc se mi nelíbilo, že nebyla velká motivace se soustředit na výklad i když musím uznat, že paní profesorka Pelantová aspoň minimální pozornost vynucovala.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Nemel by to byt seminar.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Pohodový předmět, kde si studenti navzájem prezentují zajímavé partie z teorie matic a na konci dostanou dort
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, nicméně výklad studentů mi příliš nevyhovoval.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápočtový předmět z diskrétni matematiky. Zápočet za předneseni zadané teorie - často ve dvojicích a trojicich
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět byl výborný a především daleko užitečnější než tato anketní otázka, u níž povinnost vyplnění leda odradí potenciální hodnotitele.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická fyzika;
    • Velmi užitečný předmět, který navíc naučí studenty si řádně připravit prezentaci dané látky, což je věc kterou budou potřebovat daleko více, než teoretické znalosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět probíhá tak, že si každý buď sám nebo ve dvojicích připraví nějaké téma z materiálů, které dostane, a následně ho odpřednáší na hodině, je oznámkován ostatními a tne, kdo má na konci nejlepší hodnocení, si může vybrat dort, který se na poslední hodině sní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Vedeno formou semináře.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematická informatika;
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 60 % [6]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká