Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01TEMA] Teorie matic

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 21
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Do te doby co prednasela pani profesorka, tak je to skvele. Pak zacnou prednaset studenti a cely ten predmet pro me ztratil smysl. Temata na sebe casto nenavazuji. A celkove to stoji za nic. Je skoda, kdyz predmet vede jeden z nejlepsich pedagogu a nakonec prednasi studenti.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ač přednáší většinou sami studenti, tak díky vzájemnému hodnocení a neustálé kontrole paní profesorky jsou všechny přednášky velmi přínosné. A to nejen z pohledu probírané látky, ale také si díky nim studenti uvědomí, jaké dělají chyby při přednášení a mohou se je snažit odstranit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • To asi neni potreba komentovat :)
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Schopnost velmi rychle odhalit všechny chyby, které studenti dělají a velmi účinně se je snažit odstranit (a to i u těch studentů, kteří k tomu nemají sami dostatečnou vůli).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvěle zvládá moderovat přednášky studentů na semináři. Vhodnými dotazy a poznámkami usměrňuje běh prezentace a zlepšuje srozumitelnost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická fyzika;
    • Vše.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velice se mi líbilo, jak nám paní profesorka na úvodní hodině vyložila, jak si představuje kvalitní prezentaci od studentů. Pod její požadavky bych se podepsal. Můj návrh na zlepšení je ten, že by mohla místo rozhodování o udílení zápočtů studentům rozhodovat o udílení platů profesorům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická fyzika;
    • Jelikož toho paní profesorky moc nedělala, spíše kontrolovala ostatní, ta není co vytknout.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 87 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 12 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 87 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 12 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5