Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01TIN] Teorie informace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 22
  • Procento hodnotících: 40 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 22 studentů.
  • Ukončilo předmět: 13 studentů.
  • Průchodnost: 59 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
    • Teoretický úvod do teorie informace.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Urcite stoji za to se na tento predmet alespon podivat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý předmět, vyplatí se navštěvovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý předmět využívající znalosti pravděpodobnosti a statistiky (nijak přehnaně). Člověk se na přednáškách chytá i když se přes semestr neučí
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý úvod do teorie informace
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Základy teorie informace i s hodně příklady.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Obecně by mě náplň předmětu mě docela bavila. Nicméně mi přijde škoda, že se opět nedělá nic moc praktického a skutečně přesahujícího do reálného života nebo praxe. Někdy však ano - to by bylo k panu Hobzovi trochu nefér, tvrdit opak. Například se více mluvilo kolem data processing inequality. Takových věcí by to chtělo víc, nicméně ke konci jich je méně a méně. Za mě bych si klidně odpustil těch pár důkazů na konci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, kvalitní přednášky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematická informatika;
N :  Oznámkujte předmět [9]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]

Průměr odpovědi: 1.12

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 77 % [7]: ano
  • 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká