Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01TIN] Teorie informace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 15
  • Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [9]
1:
77 % [7]
2:
22 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
77 % [7]
2:
22 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Perfektne odprednasene, ilustrativni priklady skvele podtrhuji prave prednasenou teorii, takze uceni na samotnou zkousku je pak velice snadne a dokonce me to i bavilo se to ucit a to jsem mel uz sest zkousek za sebou.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Určitě stojí za to chodit, sice existují skripta, ale není tam všechno a přednášky jsou fajn
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Vlastní zápisky + skriptum.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Wikiskripta obsahují látku v trochu osekané podobě, ve skriptech je naopak o něco víc než je potřeba. Některé věci se na hodině dělají jinak, než jak je tomu ve skriptech.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Nejdřív dopoledne písemka, pak odpoledne ústní. Je fajn, že zkoušející uznává písemku, když člověk neudělá ústní.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zápisky od kamarádů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Jediný problém jsem měl s rozvrstvenim termínů, protože jsou jen tři s mezerami třeba 14 dní
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Jsou vypsány 3 termíny během zkouškového (další případně po). Nejprve se napíše písemka trvající přibližně dvě hodiny, většina příkladů je buď ze skript (Igor Vajda - Teorie informace) a nebo je do určité míry jejich analogií. Odpoledne následuje ústní část. Známka je založena na výsledku obou částí, a i proto bych lidem z áčkové matematiky (jako jsem já) doporučil projít si příklady ze skript ze všech probíraných kapitol. Ústní část už takový problém není.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Pise se pisemka se ctyrmi priklady, ktere jsou vybrane ze sbirky. Takze se student muze pohodlne pripravit a pak si vylosuje jednu otazku a tu zpracuje. Ja dostal veci k epsilon typicke mnozine zprav spolu s aev a jeste to same pro dvojice. Pak to s vami projde a ujisti se jestli tomu dopodrobna rozumite. Jinak pohodlna a prijemna zkouska.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Písemka byla těžká tak akorát, u ústní je zkoušející objektivní, nechává každého vytáhnout si dvě otázky
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Vytáhnete si náhodně nějakou otázku a k ní většinou zkoušející chce hlavní definice a věty + důkaz na lepší známky. Nepotápí, pomáhá, na druhou stranu jsem se při známce C cítil jako kdybych byl skoro na vyhození.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Jeho pedagogicke prednosti.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Jede hezky pomalu a díky tomu mají studenti dost času probíranou látku pochopit a zapamatovat si
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Systematičnost při výkladu.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Srozumitelný výklad, rychlost (resp. pomalost - student to chápe), neuvěřitelnou trpělivost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • I když byly přednášky kvalitní, přišly mi poměrně pomalé. Celý předmět by se dal probrat mnohem rychleji.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Trochu bych zrychlil tempo výkladu hlavně důkazů.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Možná nějak více motivovat studenty - co třeba nějaká minicvičení za bonusové body ke zkoušce?
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 22 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 22 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 8 % [1]: Skripta
  • 3 : 8 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 8 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 62 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 12 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 25 % [2]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 22 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5