Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01TIN] Teorie informace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 15
- Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
77 % [7] |
2: |
|
22 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.22
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
77 % [7] |
2: |
|
22 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.22
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Perfektne odprednasene, ilustrativni priklady skvele podtrhuji prave prednasenou teorii, takze uceni na samotnou zkousku je pak velice snadne a dokonce me to i bavilo se to ucit a to jsem mel uz sest zkousek za sebou.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Určitě stojí za to chodit, sice existují skripta, ale není tam všechno a přednášky jsou fajnstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Vlastní zápisky + skriptum.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Wikiskripta obsahují látku v trochu osekané podobě, ve skriptech je naopak o něco víc než je potřeba. Některé věci se na hodině dělají jinak, než jak je tomu ve skriptech.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Nejdřív dopoledne písemka, pak odpoledne ústní. Je fajn, že zkoušející uznává písemku, když člověk neudělá ústní.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zápisky od kamarádů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
Jediný problém jsem měl s rozvrstvenim termínů, protože jsou jen tři s mezerami třeba 14 dnístudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Jsou vypsány 3 termíny během zkouškového (další případně po). Nejprve se napíše písemka trvající přibližně dvě hodiny, většina příkladů je buď ze skript (Igor Vajda - Teorie informace) a nebo je do určité míry jejich analogií. Odpoledne následuje ústní část. Známka je založena na výsledku obou částí, a i proto bych lidem z áčkové matematiky (jako jsem já) doporučil projít si příklady ze skript ze všech probíraných kapitol. Ústní část už takový problém není.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Pise se pisemka se ctyrmi priklady, ktere jsou vybrane ze sbirky. Takze se student muze pohodlne pripravit a pak si vylosuje jednu otazku a tu zpracuje. Ja dostal veci k epsilon typicke mnozine zprav spolu s aev a jeste to same pro dvojice. Pak to s vami projde a ujisti se jestli tomu dopodrobna rozumite. Jinak pohodlna a prijemna zkouska.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Písemka byla těžká tak akorát, u ústní je zkoušející objektivní, nechává každého vytáhnout si dvě otázkystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Vytáhnete si náhodně nějakou otázku a k ní většinou zkoušející chce hlavní definice a věty + důkaz na lepší známky. Nepotápí, pomáhá, na druhou stranu jsem se při známce C cítil jako kdybych byl skoro na vyhození.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Jeho pedagogicke prednosti.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Jede hezky pomalu a díky tomu mají studenti dost času probíranou látku pochopit a zapamatovat sistudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Systematičnost při výkladu.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Srozumitelný výklad, rychlost (resp. pomalost - student to chápe), neuvěřitelnou trpělivost.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
I když byly přednášky kvalitní, přišly mi poměrně pomalé. Celý předmět by se dal probrat mnohem rychleji.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Trochu bych zrychlil tempo výkladu hlavně důkazů.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Možná nějak více motivovat studenty - co třeba nějaká minicvičení za bonusové body ke zkoušce?studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [5]: 90%-100%
- 2 : 22 % [2]: 75%-90%
- 3 : 22 % [2]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 8 % [1]: Skripta
- 3 : 8 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 8 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 62 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 12 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 25 % [2]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.22
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 77 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 22 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5