[01ZTG] Základy teorie grafů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 30
- Procento hodnotících: 40 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 30 studentů.
- Ukončilo předmět: 22 studentů.
- Průchodnost: 73 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
-
Úvod do teorie grafů - plno definic a vět, ale díky přednášejícímu je to všechno docela názorné :-)studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Úvod do teorie grafů ve skvělém podánístudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavy předmět, spousta barviček a s Ampym je srandastudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajimavy, uzitecny, a naprosto skvele vedeny predmet.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Základy teorie grafů...studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Velmi zajímavý předmět, který je navíc výborně přednášený.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Obsáhlý úvod do grafů.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Praktický předmět pro asi všechny odvětví informatiky.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Dokonale odpřednášený úvod do teorie grafů. Zajímavé učivo, perfektně podánostudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Nevim.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Teorie grafů, která by asi měla být už mnohem dříve. Předmět je dobře odpřednášený, na mě to bylo ale přeci jen trochu rychle. Je velká škoda, že k němu chybí dobré materiály... Co mi chybí jsou algoritmy a nějaké základnější věci, které pak často vyžadují například u pohovorůstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
nejzábavnější předmět z tohoto semestru, rozhodně doporučuji úplnou docházku, když ne kvůli znalostem, tak kvůli tomu, že je to opravdu zajímavé.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [9]: 1 (výborně)
- 2 : 25 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [8]: ano
- 3 : 25 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká