Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01ZTG] Základy teorie grafů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 30
  • Procento hodnotících: 40 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 30 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 73 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
    • Úvod do teorie grafů - plno definic a vět, ale díky přednášejícímu je to všechno docela názorné :-)
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Úvod do teorie grafů ve skvělém podání
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavy předmět, spousta barviček a s Ampym je sranda
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajimavy, uzitecny, a naprosto skvele vedeny predmet.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Základy teorie grafů...
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Velmi zajímavý předmět, který je navíc výborně přednášený.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Obsáhlý úvod do grafů.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Praktický předmět pro asi všechny odvětví informatiky.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Dokonale odpřednášený úvod do teorie grafů. Zajímavé učivo, perfektně podáno
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Nevim.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Teorie grafů, která by asi měla být už mnohem dříve. Předmět je dobře odpřednášený, na mě to bylo ale přeci jen trochu rychle. Je velká škoda, že k němu chybí dobré materiály... Co mi chybí jsou algoritmy a nějaké základnější věci, které pak často vyžadují například u pohovorů
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • nejzábavnější předmět z tohoto semestru, rozhodně doporučuji úplnou docházku, když ne kvůli znalostem, tak kvůli tomu, že je to opravdu zajímavé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 25 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.27

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [8]: ano
  • 3 : 25 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká