Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01ZTG] Základy teorie grafů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 22
  • Procento hodnotících: 54 %
Celkové hodnocení [12]
1:
91 % [11]
2:
8 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
91 % [11]
2:
8 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Rozhodně se vyplatí je navštěvovat, díky přehlednému a úplnému zápisu na tabuli se člověk jen tak neztratí a plno věcí pochopí už tam.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Když student chce, tak je zapojen do přednášky a má tak příležitost se pokusit vymyslet aspoň části důkazů sám, čímž může přijít na všechny problémy, které je v důkazu třeba ošetřit. Díky tomuto způsobu jsou přednášky určitě velmi přínosné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nechodil jsem. Protoze me grafy nejak moc nebavi.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky byly zábavné
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Díky skvělému zápisu na tabuli se mi z vlastních zápisků učilo... no snad nejlépe za celé studium na Jaderce.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Wikiskripta, zapisky spoluzaku.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zápisky spolužáků.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Když si člověk zapisuje na přednášce, do ničeho jiného nemusí ani nahlédnout
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zapisky od spoluzaka.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápisky od přátel, skripty od pana Strachoty
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Latka byla zajimava, skripta pekne napsana, byla radost se ucit. Samotna zkouska byla primerene narocna a primerene hodnocena, s prijemnou atmosferou.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška je velmi příjemná a pan doktor je asi nejobjektivnější zkoušející, kterého jsem zažila. Více takových!
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Student vždy dostane nějaké téma, z kterého je pak zkoušen. Poté padne navíc ještě nějaká bonusová otázka. Zkouška navíc probíhá v příjemné atmosféře.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Klasika - dostanete jedno téma.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouska je v pohode. Ambroz je borec. Da vam nejaky okruh vypisete vety a definice a potom chce neco dokazat, na lepsi znamku chce i ty tezsi a dlouhe dukazu jako Hallova veta apod. tak pozor.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkužka probíhala v příjemné atmosféře. Každý dostal nějakou kapitolku a zkoušející mu postupně říkal, co má napsat. Je fajn, že si člověk nemusí pamatovat, co přesně ve které kapitole je.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Velmi precizně vedená zkouška, asi jedna z nejobjektivnějších. Dostanete jednu až dvě témata a k nim klasicky věty a definice. Nemusíte umět vše nazpaměť, zkoušející vás povede.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Interakci s publikem, prehledny zapis, humor.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Výborný zápis na tabuli (i pouhé postřehy a poznámky jsou nakonec zapsány), smysl pro humor, ochotu vysvětlovat a interaktivnost přednášek.
      studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
    • Přednášející látce výborně rozumí a je schopen a ochoten odpovídat na jakékoli dotazy. Navíc velmi vhodným způsobem interaguje se studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi dobré přednášky při kterých není nuda.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zápis na tabuli - bylo tam všechno.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Je moc v pohode. A to je fajn.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Smysl pro humor, empatie se studenty, super zápis na tabuli
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Lidský přístup, nebojí se dávat k látce "motivační příklady", nežene zbytečně moc kupředu, dělá všechno včetně detailů (! - důležité, neopouštět)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Vtipný, dobrý zápis na tabuli, umí zaujmout, užitečné motivace k tématům, dobře konstruované přednášky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nic me nenapada. Mozna by bylo dobre, aby nekdo doplnil prednasenou latku do skript.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Myslím, že by občas nebylo nutné vypisovat na tabuli každý jednoduchý detail důkazů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Asi nic.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 29 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 23 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 91 % [11]: 1 (výborný)
  • 2 : 8 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5