Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01ZTG] Základy teorie grafů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 22
- Procento hodnotících: 54 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
91 % [11] |
2: |
|
8 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [12]
1: |
|
91 % [11] |
2: |
|
8 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Rozhodně se vyplatí je navštěvovat, díky přehlednému a úplnému zápisu na tabuli se člověk jen tak neztratí a plno věcí pochopí už tam.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Když student chce, tak je zapojen do přednášky a má tak příležitost se pokusit vymyslet aspoň části důkazů sám, čímž může přijít na všechny problémy, které je v důkazu třeba ošetřit. Díky tomuto způsobu jsou přednášky určitě velmi přínosné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Nechodil jsem. Protoze me grafy nejak moc nebavi.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky byly zábavnéstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
Díky skvělému zápisu na tabuli se mi z vlastních zápisků učilo... no snad nejlépe za celé studium na Jaderce.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Wikiskripta, zapisky spoluzaku.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zápisky spolužáků.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Když si člověk zapisuje na přednášce, do ničeho jiného nemusí ani nahlédnoutstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zapisky od spoluzaka.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zápisky od přátel, skripty od pana Strachotystudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
Latka byla zajimava, skripta pekne napsana, byla radost se ucit. Samotna zkouska byla primerene narocna a primerene hodnocena, s prijemnou atmosferou.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zkouška je velmi příjemná a pan doktor je asi nejobjektivnější zkoušející, kterého jsem zažila. Více takových!studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Student vždy dostane nějaké téma, z kterého je pak zkoušen. Poté padne navíc ještě nějaká bonusová otázka. Zkouška navíc probíhá v příjemné atmosféře.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Klasika - dostanete jedno téma.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouska je v pohode. Ambroz je borec. Da vam nejaky okruh vypisete vety a definice a potom chce neco dokazat, na lepsi znamku chce i ty tezsi a dlouhe dukazu jako Hallova veta apod. tak pozor.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkužka probíhala v příjemné atmosféře. Každý dostal nějakou kapitolku a zkoušející mu postupně říkal, co má napsat. Je fajn, že si člověk nemusí pamatovat, co přesně ve které kapitole je.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Velmi precizně vedená zkouška, asi jedna z nejobjektivnějších. Dostanete jednu až dvě témata a k nim klasicky věty a definice. Nemusíte umět vše nazpaměť, zkoušející vás povede.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Interakci s publikem, prehledny zapis, humor.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Výborný zápis na tabuli (i pouhé postřehy a poznámky jsou nakonec zapsány), smysl pro humor, ochotu vysvětlovat a interaktivnost přednášek.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: V
-
Přednášející látce výborně rozumí a je schopen a ochoten odpovídat na jakékoli dotazy. Navíc velmi vhodným způsobem interaguje se studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi dobré přednášky při kterých není nuda.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zápis na tabuli - bylo tam všechno.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Je moc v pohode. A to je fajn.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Smysl pro humor, empatie se studenty, super zápis na tabulistudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Lidský přístup, nebojí se dávat k látce "motivační příklady", nežene zbytečně moc kupředu, dělá všechno včetně detailů (! - důležité, neopouštět)studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Vtipný, dobrý zápis na tabuli, umí zaujmout, užitečné motivace k tématům, dobře konstruované přednášky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Nic me nenapada. Mozna by bylo dobre, aby nekdo doplnil prednasenou latku do skript.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Myslím, že by občas nebylo nutné vypisovat na tabuli každý jednoduchý detail důkazů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Asi nic.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [8]: 90%-100%
- 2 : 16 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 16 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 29 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 23 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 91 % [11]: 1 (výborný)
- 2 : 8 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5