Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 54 / 298
  • Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 298 studentů.
  • Ukončilo předmět: 239 studentů.
  • Průchodnost: 80 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [50]
    • Zajímavé poslouchat
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Nic nemám
      Lolita Korkina role předmětu: PO
    • S fyzikou toho moc společného nemá - ale zase tam nemusíte ani chodit, nebo dávat pozor.
      Michaela Mašková studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Aj dejiny môžu byť zaujímavé.
      role předmětu: PO
    • Bylo velmi příjemné dívat se na fyziku z jiného úhlu a rozšířit si tak obzory.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Celok sa sice vola Dejiny fyziky, avsak historia fyziky sa tam spomenula len malokrat. Myslim si, ze fyzika si zasluzi viac pozornosti a ze je coho sa chytit urcite.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Dějiny fyziky byly vynikající. Pan děkan si dokáže získat pozornost posluchače a jeho přednášky nikdy nebyly monotoní.
      role předmětu: PO
    • Dějiny fyziky jsou zajímavé, ale až od určitého období, ke kterému se dostáváme až v DEF2.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Fajn nenáročný předmět, převážně starověké civilizace + fyzika.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • kredity jsou pouze za dochazku. jinak vcelku zajimavy predmet
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Neuvěřitelně zajímavý pohled na to, kolikrát jsme již objevili objevené. Je dobré vědět, kam se nevyplatí napínat síly :D
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Oddechová přednáška
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Odpočinkový předmět. Docházka nutná, je ale možné se zabývat vlastními věcmi, pokud nerušíte.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Pěkné propojení fyziky, historie a filisofie
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Po absolvování předmětu nedokážu zhodnotit, o čem to celé vlastně bylo.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Pohodový předmět, kde se člověk dozví spoustu zajímavostí (pokud poslouchá).
      role předmětu: PO
    • Prostě Dějiny.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • První 3 hodiny byly trochu (dost) nezáživné. Zbytek byl super. Řecko a Řím, obojí probráno velice hezky. Nejlepší byly "válečné" věci. Zábavička.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Předmět byl náhledem do historie fyziky - co dodat.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Předmět byl velice zajímavý, i když na něj chodit nemusíte a prakticky jen přijít, podepsat se a odejít. Myslím si, že nechodit tam je to veliká chyba a hodiny dějin fyziky jsou ideální relax v podobě přednášky. Tempo je ideální, prostor pro interakci s panem děkanem tu je a dozvíte se dost zajímavých věcí. Mě jako člověka, kterého nebaví dějepis tento předmět bavil a těším se na dějiny fyziky 2.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Předmět zajímavý, ale ne každého zajímá, jak se staví pyramidy.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky byly někdy zajímavé, ale většinou poněkud nudné.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přednášky byly poutavé. Skoro škoda, že kredity byly jen za docházku, takže si toho mnoho studentů navážilo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Přednášky, u kterých je potřeba se i zamyslet nad problematikou. Líbil se mi styl výkladu, vtipné narážky na současné problémy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Překvapivě zajímavé okénko a vybočení z řady počítání a důkazů. Myslím, že je dobře, že je předmět povinný.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Příjemné posezení s panem děkanem a bloumání nad tím, jak světové dějiny ovlivnily vývoj fyziky a naopak
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Sice je to v prvním semestru povinný předmět, který člověk jenom poslouchá a musí si ho odsedět, zdá se, že "nic nedělá", ale i když jsem si třeba přinesl do hodiny knížku, tak nešlo neposlouchat, moc zajímavé - je to takový hezký odpočinek mezi tou všechnou matematikou. Určitě zapisuji pokračování.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Skvělá dvouhodinovka evropského válečnictví (Kdo nebyl na přednáškách, nepochopí) na udělání domácích úkolů do jiných hodin
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Super způsob, jak za se za málo úsilí přiblížit k projití do druhého semestru. Pro příznivce dějepisu, který tak nějak opatrně brouzdá kolem vývoje fyziky a života fyziků/matematiků/umělců, navíc předmět velmi zajímavý. Pro ostatní smrtelníky však docela dost nuda. Když měl člověk vůli, tak se dal zase ten čas využít smysluplně, třeba přípravou na ostatní předměty.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Tohle by nemělo být povinné. Je to předmět zajímavý dobře odpřednášený, ale né tak aby tam člověk seděl do 5 do odpoledne.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Velice zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Velmi poutavě podané dějiny. Nezabývá se pouze fyzikálními problémy, ale i jinými zajímavostmi.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Velmi zajímavé přednášky o vývoji fyziky, ačkoliv mě název ,,dějiny fyziky" na začátku dost děsil, rozhodně nejde ani náznakem o nic podobného jako je historie na střední škole. Jde spíš o zamýšlení se nad historickými technikami, jak se stavěli pyramidy, jaké vychytávky měla středověká kuchyně, ... Pakliže jste nenáviděli dějepis na střední, rozhodně si zamilujete dějiny fyziky.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Velmi zajímavý předmět. Většina lidí se tam sice chodí prospat, ale pokud dáváte pozor, tak se leccos dozvíte.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Většina přednášek byla celkem zajímavá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • V pohodě předmět. Zajímavý.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • vtipné, zajimavé a poznávací
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • zajímavé
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zajímavé přednášky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý a oddychový předmět.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • zajímavý předmět
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zajímavý předmět, jen by měl mít větší zaměření na fyziku, někdy to bylo až moc dějepisné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Zajímavý předmět, který sice je nutné absolvovat, ale máte-li dobré přátele, které dějiny baví, tak tam nemusíte chodit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • zajímavý předmět, zároveň takový hezký oddych od počítání a tak - líbí se mi, že se díváme na fyziku i trochu jinak a to v kontextu k historii a společnostem v různých dobách
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • 2 kredity za účast. Někdy se dozvíte pár zajímavostí, nudnější pasáže lze vyplnit knížkou nebo přípravou na jiné předměty.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Zajímavá fakta, škoda jen, že se předmět konal v odpoledních hodinách. Často bylo těžké udržet pozornost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavé nformace z historie fyziky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zaujímavý výklad, odporúčam.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [54]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [25]: 1 (výborně)
  • 2 : 37 % [20]: 2
  • 3 : 16 % [9]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [54]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 81 % [44]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 9 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká