Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 45 / 238
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [45]
1:
62 % [28]
2:
28 % [13]
3:
8 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.47

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [45]
1:
62 % [28]
2:
28 % [13]
3:
8 % [4]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.47

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
    • byly dobre strukturovane a hezky se poslouchaly
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Díky DeF byly pondělky snesitelnější.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dozvěděla jsem se plno nových, zajímavých věcí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Navštívil jsem všechny přednášky, podle prezenční listiny navštívili všichni všechny přednášky, ale bylo nás tam čím dál tím méně a méně.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Někdy přednášky byly zajímavé, ale většinu jsem jen bezmyšlenkovitě poslouchal.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Parádní hodiny
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • přednášky dobré, je ovšem cítit atmosféra "nedůležitosti" předmětu, nevím, proč je humanitní postoj vnímán jako horší, než vědecký, pragmatický přístup
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Tak dějiny :D Všichni chctějí zápočet, tak se jdou podepsat, ale bojí se odejít, i když můžou. Já jsem neodcházel dokud bylo světlo a dalo se počítat nebo rýsovat technické výkresy. Když se začlo stvívat dřív, tak jsem se přesunul do studovny.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • velmi zajímavé
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [25]
    • Aktivní vyvolávání diskuse o probírané látce mezi studenty během přednášky.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Diskuzi se studenty. Videa, která přednášku oživí.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho obrovskou znalost historických souvislostí a zapálenost do předmětu.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Jeho smysl pro humor. Dokáže, prezentovat dané učivo tak, že i člověk co danou dobu nemá rád, poslouchá.
      role předmětu: PO
    • je toskvely prednasejici.... v jeho podani jsou dejiny fyziky i zabavnym predmetem
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Komunikaci se studenty během přednášek.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • nadhled
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Názorné ukázky ze seriálů :D
      role předmětu: PO
    • Oceňuji s jaký vtipem a originalitou dokáže přednášet. Zároveň je vidět, že titul pro něj neznamená nadřazenost. Ačkoliv je děkanem fakulty, chová se ke studentům velmi vřele, připouští dokonce diskusi a má jisté pochopení pro studentské výmysly a móresy.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Pan děkan byl vždycky perfektně připravený.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Pan děkan mluvil nahlas a srozumitelně, pokud se tedy zrovna nebaví s nějakým Slovákem. Pak už je to jenom nahlas. Aktivně komunikuje se studenty, často i proti jejich vůli.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Pan děkan zřejmě dobře ví o čem mluví a svoji prezentaci doplňuje vlastními fotkami z míst o nichž mluví.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Poutavé výklad, zajímavá témata
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přednášky pana děkana jsou velmi poutavé a zajímavé.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Přehled v probírané látce. Zapojení sci-fi seriálů (star trek, star wars, star gate a další), dalších seriálů (tbbt) a další reference.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Respekt, kterej má. V učebně je naprosté ticho.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Schopnost diskutovat a vymýšlet si zajímavé argumenty. Podpora logického uvažování. Humor.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Skvěle umí vyhmátnout souvislosti.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
    • Smysl pro humor, využívá multimediální zařízení k přiblížení látky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Srozumitelný, dobře se poslouchal
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Umí i nudnou historie zpracovat tak, aby byla zajímavá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Veliké znalosti, vtipné podání některých témat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • vlídnost vůči studentům, zajímavé přednášky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
    • Vždy měl radost z dotazů studentů. Při výkladu dokázal zaujmout a prokládal povídání i názornými videi, takže to nebylo 100 minut monotónního povídání.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Zapaja studentov do konverzacie a nuti ich uvazovat nad problematikou, zapajat logiku aj ked to znamena navrat do minulosti.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
    • asi v nicem
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Čas od času se pan děkan zasekne na nějakém tématu a opakuje slova, protože ztratí nit.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • K tomuto předmětu nemám výhrady
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Možná trošičku méně dusit ty nešťastníky, kteří se zapomněli, že jsou na přednášce pana děkana a promluvily tichým hláskem ve 20. řadě. Jinak perfektní.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nejsem nějaký smotlacha, ale v některých místech by se dalo o správnostech podávaných informací pochybovat. Pan děkan je jenom člověk a je většinou otevřený diskuzi, pokud si tedy troufáte. (Pamatuji si jenom některé: třmeny jako středověký vynález, lukostřelba a Svatá země v místech, kde leží Libye) Videa zoufale potřebovala nějaké silnější reproduktory a když pan děkan nemohl, tak jeho náhrada byla opravdu hrozná. (Nevzpomínám si na jméno, ale bylo vidět, jak byl nepřipravený.)
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • Nemám co vytknout.
      role předmětu: PO
    • Nemyslim si, ze by bolo treba nieco vyrazne zmenit. Funkcny system, obcas vsak mierne monotonny.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Ne, vždy má pravdu. Kdo taky...?
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Nic.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Občas nadhodí otázku, pár odpovědí zavrhne a pokračuje ve výkladu. Pointu nebo odpověď se nedozvíte.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Srozumitelnost, často nechápu jeho myšlenkové pochody, někdy trochu roztěkaný.
      role předmětu: PO
    • Trošku víc se držet názvu předmětu "Dějiny fyziky" (Ikdyž hodina o tom, kolik potřebujeme otroků na postavení pyramidy byla velmi obohacující)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • více fyziky, méně historie
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • V ničem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • V zadních lavicích bylo občas špatně slyšet.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Záludné otázky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [45]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [34]: 90%-100%
  • 2 : 11 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 8 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 4 % [2]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [45]

Průměr odpovědi: 1.47

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [28]: 1 (výborný)
  • 2 : 28 % [13]: 2
  • 3 : 8 % [4]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5