Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02FYS1] Fyzikální seminář 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 61
  • Procento hodnotících: 19 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 61 studentů.
  • Ukončilo předmět: 21 studentů.
  • Průchodnost: 34 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Děláte si co chcete a pak napíšete článek
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • předmět, který si nedělá naroky na to, naučit se nějaké faktografické údaje, nebo fyzikální přehled - je to předmět který vám dá přesně to, co do něj dáte. Jinými slovy může být neprospěšný a zbytečný, ale můžete si z něj odnést i nějaké cenné dovednosti. Je to model vědecké konference a přesně tak je koncipovaný - pokud bych měl shrnout, co jsem se naučil, je toto: "ve vědě nejde pouze o to být výborným vědcem, jde také o to umět své výsledky odprezentovat"
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Fyzikální experimenty a projekty, které jste chtěli udělat, ale neměli jste důvod proč... Ale za dva kredity se dokopete...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Skvělá příležitost si vyzkoušet, jak se dělají pokusy a jak se předvádějí před publikem.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Takový oddech od jiných předmětů.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Velice zajímavý předmět. Nemám mu co vytknout.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • výjimečná příležitost zabývat se již od prvního semestru experimentem, který jste už dlouho chtěli uskutečnit, nebo k rozvinutí experimentu, ke kterému jste neměli dostatek prostředků
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • zajímavý předmět
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Mohli jsme si konečně zrealizovat projekt, který na střední nebyl možný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 58 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 33 % [4]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 58 % [7]: ano
  • 3 : 25 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká