Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 21
  • Procento hodnotících: 57 %
Celkové hodnocení [12]
1:
66 % [8]
2:
25 % [3]
3:
8 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.42

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1:
66 % [8]
2:
25 % [3]
3:
8 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.42

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • poskytuje konstruktivní kritiku, všechny projekty velmi podporuje, neustále motivuje, je naprosto otevřený a velmi ochotný poskytnout radu, nebo pomoc, je výjimečně klidný a přímý, ideální vůdce, dává velký prostor svěřencům, aby se mohli projevit, dobrý výkon umí ocenit, ke špatnému výkonu umí poradit aniž by ponížil
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • ráznost, dobré připomínky
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Snaží se nás nadchnout pro nejrůznější oblasti a rozvíjí naše přemýšlení a schopnosti. Diskutuje s námi, záleží mu na našich názorech a dokáže jim oponovat, rozvíjí zajímavou diskuzi.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Tak má rád přednášení, Tokamak, a baví ho to. Čte si výsledky ankety.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zapálení pro fyziku.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • pan Svoboda má svérázný přístup, ukázal mi vědu také z jiné stránky, vytvořil seminář který učí praktické a použitelné (a pro určitou část studentů důležité) dovednosti.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Je fakt hlučnej, musí ho slyšet i na právnické fakultě.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • nic
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Musím říci, že mi pan Svoboda připadá umíněný a s některými jeho reakcemi jsem nesouhlasil. Dokáže být často stránný a jeho poznámky mi připadají malicherné/bezvýznamné/"zbytečně-rýpavé", což přenáší i na studenty, připadá mi, že se často debatuje o bezpředmětných věcech - čímž nechci říct, že by se mi debatní způsob nelíbil, někdy mi ale přišel hloupý.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Cvičení mě velice bavila, i když byla docela obtížná, určitě stála za to.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • skvělá možnost zhruba si v obrysech představit vědeckou práci, na semináři panuje velmi otevřené kolegiální prostředí, není třeba být génius, sni mít praxi v experimentech, stačí mít chuť zkusit něco nového, skvělý trénink v sebedůvěře, projevu, prezentaci a spolupráci
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Tak je to dobrý zábava mimo všechno to počítání... FM Rádio, Mlžná komora, Měření tloušky vlasu pomocí laseru, nebo bezkontaktní měření tloušťky skla...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.42

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 1
  • 2 : 25 % [3]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [2]: obtížný
  • 3 : 66 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 8 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký