Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02MECHZ] Mechanika - zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 42 / 333
  • Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 333 studentů.
  • Ukončilo předmět: 74 studentů.
  • Průchodnost: 22 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [39]
    • V prvním semestru nejsložitější co do látky a je nejtěžší se na ní učit, ale zkouška samotná není zas tak těžká udělat.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Důležité je spočítat příklady, v teoretické části jsou jen otázky, které se probíraly na přednášce, a nejsou to ty nejtěžší.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Na zkoušku se dalo dobře naučit, požadavky byly stanoveny jasně a bylo možné jich dosáhnout.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Nejlehčí zkouška semestru, stačilo si přepsat důležité pojmy a umět odvozovat vztahy. Ale lituji těch, kdo na střední neměli derivace/integrály.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Skúška z Mechaniky nebola najľahšia, ale bolo dobré, že po nepodarenej ústnej časti pri novom pokuse nebolo nutné opakovať písomnú časť.
      role předmětu: PO
    • velmi náročné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška neklade takové nároky jako matematiky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • kreditů se zdá málo, ale lepší mít 4 jisté za za zápočet než čekat na zkoušku
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Mechanika je super předmět, kde se člověk dozví spoustu zajímavých věcí. Jenom škoda že předbíhá matematiku na této škole.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Predmet ne uplne jednoduchy, ale diky snaze prednasejiciho zvladnutelny
      role předmětu: PO
    • Skúška, ktorú nie je problém zložiť v tom prípade, keď rozumiete príkladom a viete takmer celé skriptá. Na ústnej sa môže objaviť skutočne čokoľvek. Nič to však nemení na tom, že formálna atmosféra na tejto skúške je takmer nulová. :)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zkouška.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Hlavní je udělat praktickou část a umět důležité otázky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Je hrozné jak je postavený. Nejvíce mi na něm vadilo, že jsem v podstatě vůbec nerozuměla tomu, co při výpočtech dělám. Spíš jsem používala zajetý postup a to že člověk vůbec netušil proč, to nikomu nevadilo.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Těžký předmět
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi hodící se předmět. Zjistili jsme co, jak a proč funguje.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • v pohodě zkouška
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • zabavne podana mechanika od pana brene
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zajímavé učivo.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška z mechaniky pro mě, jako člověka zaměřeného na matematiku byla čistým zlem. Učil jsem se na ní stejně jako na analýzu, ale předmět je jen za 2 kredity. Myslím, že by 4 kredity byly optimální.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Písemná část obsahovala 5 příkladů, poté v odpoledních hodinách následovala ústní část. Ti, kteří měli uznanou písemnou část ze semestru skládali ústní zkoušku hned od rána.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Prostě zkouška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška sama o sobě je velmi těžká, zvládnutelná jen díky tomu, že pan doktor Břeň jí studentům nijak nekomplikuje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Prověřuje znalosti z mechaniky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejjednodušší zkouška semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zkouška z mechaniky je určitým způsobem nejnáročnější, jelikož je téměř nemožné si nechat odpustit písemnou část.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Bavily mě přednášky, protože nás pan přednášející bavil vtipy a přednáška nás naučila a nebyla nudná.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Asi nejjednodušší ze zkoušek v zimním semestru (když nepočítám UINZ).
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Hodně záleží na štěstí, praktická část se nějak proleze, u ústní hrozně záleží na tom, jaké otázky člověk dostane. Dostat jiné, mám bez problémů za A.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Mechanika... základ fyziky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nic nemám
      role předmětu: PO
    • Odpovídá učivu během semestru.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Příklady u zkoušky byly dobře konstruovány - obtížnost byla přiměřená, všechny potřebné znalosti k jejich řešení byly vysvětleny na přednáškách a cvičeních.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Skvely zaujimavy predmet.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Zajímavé. V této vysokoškolské mechanice je už daleko lépe vidět praktický užitek těchto znalostí především oproti střední škole.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouší více lidí a občas jiným způsobem než pan Břeň a s jiným hodnocením.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • zkouška je přirozené vyústění toho, jak je v prvním ročníku mechanika pojmutá - na to, aby člověk udělal zkoušku není vyžadováno nějaké pochopení, porozumnění, bylo by dokonce naivní a nesmyslné něco takového od studenta požadovat - a pokud by to požadováno bylo, v letním semestru by už téměř nebylo co požadovat - spíše - nebylo by od koho too požadovat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • obeznameni se zaklady mechaniky, lehky prechod k VS fyzice
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [42]

Průměr odpovědi: 1.62

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [21]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [18]: 2
  • 3 : 2 % [1]: 3
  • 4 : 4 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [42]

Průměr odpovědi: 1.31

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 61 % [26]: ano
  • 3 : 21 % [9]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká