Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02MECHZ] Mechanika - zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 41 / 66
  • Procento hodnotících: 62 %
Celkové hodnocení [39]
1:
79 % [31]
2:
15 % [6]
3:
5 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.26

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [39]
1:
79 % [31]
2:
15 % [6]
3:
5 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.26

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
    • Je důležité tam chodit a psát poznámky, nebo od někoho alespoň sehnat zápisky. Učit se jen ze skript je náročné. Přednášky jsou příjemné, pokusy na matfyzu zlepší celý den.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Skripta jsou bez přednášky prakticky nepochopitelná. Vyplatí se navštěvovat i mat. minimum
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • mnohdy nesrozumitelny zapis na tabili ale vyklad tam byl treba
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan doktor Břeň vykládá tak, že to každého zaujme.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Látka vysvětlována zajímavým způsobem a navíc přednášející občas zabrouzdal do obohacujicich zajímavosti. Pokud člověk na některých přednáškách nebyl a potebje opět navštívil, bylo těžké se znovu chytit.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Perfektne, bez problemov porozumiet, zvlast kvoli schopnostiam pana profesora.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Tak teorie mechaniky. Úvod do vysokoškolské matematiky a fyziky...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Přednášky dílem zajímavé, dílem "omračující" - tím způsobem, že člověk sleduje s otevřenou pusou nějaké čáry na tabuli. Co se týká toho dílu, ve kterém člověk pochopí nějakou fyzikální myšlenku - i ten tam byl - jen se frekvence jeho výskytu limitně blížila nule.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • Učit se ze skript bohatě stačí. Ale vlastní poznámky ničemu neuškodí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Základ jsou dobré zápisky z přednášky, skripta často připomínají hermetické spisy
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • lepsi jsou zapisky kdyz jsou dobre a srozumitelne napsane ale na druhou stranu ve skriptech je to i dobre vysvetlene
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Nejdůležitějším zdrojem na učení mi byly vlastní zápisky z hodin, kde bylo obsaženo vše, co se po nás chtělo u zkoušky. Ve skriptem je toho možná až zbytečně moc a koukala jsem tam, jen v případě, že jsem potřebovala něco lépe pochopit, protože je to tam podrobněji vysvětlené.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Skripta, poznámky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Zápisky z přednášek, skripta.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • + skripta
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
    • Jde mu hlavně o to předvést určité porozumění látce, odvozování. Případné malé chyby nejsou katastrofou, spíše dá prostor k opravě či vysvětlení myšlenky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Když umíte odvozovat tak to dáte levou zadní
      studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
    • Dobrý je systém zkoušek bez přihlašování do kosu s možností jít na ústní část jindy než na písemnou. Příklady na písemce jsou vesměs ty těžší ze skript, občas s trošičku pozměněným zadáním. Nic co by se nedalo zvládnout. Na ústní části je potřeba umět odvození. Pan Břeň má několik oblíbených otázek, které se dost často opakují. Docela mě mrzelo, že se po mě na zkoušce nechtěl "ta fyzika" Např. k rezonanci jsem ani slovem nezmínila co že to vlastně je, stačilo mu, že jsem měla dobře napsané vzorečky a odvození na celou stránku. Tuhle zkoušku nejde dát s tím že "to obkecáte". Vždycky je nutné to napsat na papír ve formě vzorečků.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Praktická část je náročnější. Z teorie dostanete 3 otázky, máte spoustu času na vypracování.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Vitam moznost skladat ustni a pisemnou cast v jiny den. Zkouska se sice protahla, ale probihala prijemne, pan Bren pripadne nesrovnalosti vysvetlil
      role předmětu: PO
    • Zkouška rozdělená na dvě části - počítání příkladů (tato část může být odpuštěna cvičícím) a otázky z teorie. Čas na vypracování dostatečný, náročnost přiměřená.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Příklady u zkoušky jsou většinou typově stejné příkladům ze skript, takže stačí mít procvičené ty. Objevují se tam ale i zcela nové příklady. Ústní zkouška je stylem napiš co víš k těmto třem zadaným otázkám a jedná se o otázky sepsané na konci skript.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • ze vsech zkousek se mi zdala nejlehci
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zouška je celkem lehká, hlavně je projít přes příklady. Ke konci zkouškového jsou příklady čím dál tím víc náročnější, takže klidně využijte toho, že zkoušku můžete rozložit do několika dnů. Na příklady jdetě např. po analýze, a na teorii klidně jděte na poslední-předposlední termín. Alespoň takhle bych to udělal já.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dostatek času, velmi milý přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Člověk si může napsat na jednom termínu příklady a na dalším jít na ústní. Nemusí se na termíny hlásit, takže se nikdy nestane, že se nedostane na termín, na který chcete.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
    • Smysl pro humor.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zábavný, názorně předvádí, snaží se odpovědět na dotazy tak, abychom pochopili odpověď. Řekne, že taky někdy něco nechápal.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Když už na přednášky člověk šel, nelitoval. Výklad mi přišel opravdu dobrý, místy i vtipný. Názorné pokusy na matfyzu přednášky pěkně oživily.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • ľudskosť
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Vtip, humor, selsky rozum, polopaticke vysvetlovani
      role předmětu: PO
    • Výborně podané, prokládané humorem, i když ne všemu rozumíte, těšíte se na další přednášku
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Dokáže odlehčit atmosféru a probudit studenty. Je vstřícný.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • humor se kterym podava latku
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • pristup, prehlad, priklady predvedene na hodinách
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zábavné historky při výkladu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Doktor Břeň je nejpříjemnější z přednášejících prvního semestru, přednášky oživuje vtipy a dobrými historkami, které naštěstí přílíš nenarušují výklad.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Na přednáškách byla zábava a kdo se zeptal na to, čemu nerozuměl, dostal vysvětlení. Přitom měl pan přednášející dobrou a pozitivní autoritu, takže jsme se snažili učivu porozumět. Dobré byly experimenty na UK.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Dokáže udělat hodiny zábavné. I když to člověk vůbec nechápe, může se alespoň zasmát.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Fakt tomu rozumí. Baví ho to, je hodnej na studenty.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Je naozaj skvely, snazi sa studentom co najviac predat, je ochotny odpovedat na kazdu otazku, so studentami diskutuje a ma rad spatnu vazbu. Je to mily a priatelsky clovek, je vidiet ze.ho to bavi a ze to robi pre studentov. Snazi sa to odlahcit aj obcasnymi historkami alebo vtipnymi poznamkami. Studentov nedusi ani na skuske, je ferovy.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Otevřenost otázkám, užívání různých intonací hlasu ke zvýraznění podstatných informací.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Vlídný přístup. Břeň je velice sympatický a vtipný člověk a navíc má velké pochopení pro celé spektrum studentů.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jediná smůla, že musí učit mechaniku v prvním ročníku, což je jakási zkouška ohněm jak pro studenty, tak bych řekl i pro přednášejícího. Jinak je pan Břeň laskavý, ochotný pedagog, který rád odpoví na otázky a poukáže na zajímavé jevy
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dobrou náladu, komunikaci se studenty, schopnost zaujmout a to že zvládá mluvit zpatra
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
    • Lepsi cleneni probirane latky - nadpisy, podnadpisy
      role předmětu: PO
    • Někdy na tabuli bez komentáře vyčaruje úpravu, kterou nevymyslíte. Ne vždy víte co se odvozuje. V průběhu výpočtu pak nevíte kam chceme dojít.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Jeho obrázky jsou nepochopitelné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • nic
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • trocha podrobnejšie matematické odvádzanie
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Více polopatických komentářů ke snadnějšímu pochopení by možná nevadilo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
    • vykladu prednasene latky
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Výklad je perfektní, zápis na tabuli musí člověk bedlivě sledovat, nebo v něm bude už navždy ztracený.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Někdy jede doktor Břeň až příliš rychle a je potřeba se jej ptát a ptát a ptát.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Někdy jede moc rychle, vysvětlovat více do detailu. (Nadpisy, ale on to ví :) )
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nema v com sa zlepsovt, je naozaj vyborny profesor.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
    • Více se pozastavovat nad matematickými metodamy, které používáme ale na "matematikách" jsme je neměli. Například řetězové pravidlo pro derivování - sice jsme si ho jednou vysvětlili, ale trvá to než si zvykneme používat ho.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • myslím, že by se mělá změnit celá struktura mechaniky jako předmětu v zimním semestru. Rozumím tomu, že je to složité, možná by bylo možné vytvořit nějaké "matematické minimum", které by nikoliv paralelně probíhalo s mechanikou, ale předcházelo by jí a mělo by třeba téměř stejný rozsah - když se to tak vezme, tak se v mechanice stejně stráví třeba polovina času zaváděním matematického aparátu, tak bych ho alespoň zavedl trochu systematičtěji.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Občas předem říct proč ty věci počítáme.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [39]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 76 % [30]: 90%-100%
  • 2 : 17 % [7]: 75%-90%
  • 3 : 2 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 2 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [34]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 32 % [11]: Vlastní zápisky
  • 2 : 41 % [14]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [26]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [26]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [39]

Průměr odpovědi: 1.26

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 79 % [31]: 1 (výborný)
  • 2 : 15 % [6]: 2
  • 3 : 5 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5