Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ZJF] Základy jaderné fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 22
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 22 studentů.
  • Ukončilo předmět: 18 studentů.
  • Průchodnost: 81 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Mé nadšení ze Základů jaderné fyziky s doktorem Wagnerem nejlépe vystihuje fakt, že jsem se spolu s kolegy pokusil přičinit o to, aby byl tento předmět vyškrtnut ze studijních plánů našeho oboru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi podivně strukturovaný předmět, o kterém nevím, co si přesně myslet. To, co jsem od něj čekal, nebylo naplněno.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Super
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Velké, ale skutečně velké trápení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi rozporuplný předmět, zejména vzhledem ke složení posluchačů (od "céčkařů" z oboru fyzikální technika, přes jaderné inženýry "béčkaře", až po elitu FJFI - matematické fyziky)... Je zřejmé, že tohle nemže vést k uspokojení všech. Nicméně předmět dodá všem zúčastněním kvalitní přehled o jaderné fyzice a technice a tudíž splní jeden s cílů, které si pan doktor na začátku vytičil - tedy "aby jaderňák rozuměl jádru". Pro studenty MF to je zřejmě první a jediný (alespoň okrajově) technický předmět - což odpovídá jejich zájmu a přístupu. Pohled na předmět se dost různí student od studenta, pojďme tento fakt diskutovat: 1) studenti FYT: co to je? proč to máme? co je to čtyřvektor? proč nemáme místo tohohle nějakou praxi? 2) studenti FTTF: proč mají ostatní obory cvika a nám se kryjí??? a proč proboha musíme i tak dělat praktickou? kde se to máme naučit? co to je za přístup? 3) studenti JI(B): trochu víc teoretické, ale i přesto krásné opakování ZAF1, krásně se doplňují infomace nabyté na souběžném DEZu, tam si navíc zmíněné detektory osaháme a vyzkoušíme, krása! pěkné opakování reaktorových výpočtů ke státnicím - aspoň nebudeme na ZAF2 vypadat jak blbci, co všechno zapoměli, krása! 4) studenti MF: proč tady sedíme s takovými nýmandy? kde je matematický aparát odpovídající našim schopnostem? vždyť to je jen aplikování trojčlenky! cože? máme si nosit kalkulačky?!? co dělá takovýhle předmět v osnovách MF?!?
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Velmi nezáživný a špatně přednášený předmět. Teda alespoň pro matematické fyziky z větší části zcela zbytečný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 50 % [3]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 33 % [2]: ano
  • 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká