Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Wagner Vladimír RNDr. CSc. - [02ZJF] Základy jaderné fyziky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 19
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [11]
1:
18 % [2]
2:
18 % [2]
3:
36 % [4]
4:
18 % [2]
5:
9 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.82

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
16 % [1]
2:
33 % [2]
3:
16 % [1]
4:
33 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
20 % [1]
2:
0 % [0]
3:
60 % [3]
4:
0 % [0]
5:
20 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Přednášky trpí několika problémy. První z nich je jejich délka - 3 hodiny (navíc rozvrhovány v pondělí večer) je zkrátka moc. Navíc mám dojem, že pokud by se méně mluvilo kolem, tak by dvouhodinovka byla ideální. Dále jejich struktura. Od počátku se člověk setkává s částicemi standardního modelu, aniž by věděl, co to vlastně je, protože standardní model se probírá na závěr. Nejdivnější ovšem je fakt, že tento předmět mají povinně lidé s áčkovou, béčkovou i céčkovou matematikou. Podle toho to pak i vypadá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Je to strašná nuda. Občas se mihne něco opravdu velmi zajímavého, ale koncentrace těhle výjimek je tak malá, že nechodit na přednášky vůbec je objektivně nejlepší volba (i když zvážím, že když tam chodit budete, tak vám může být přilepšeno u zkoušky). Tento předmět má asi největší přínos pro studenty JI (zopakování látky, doplnění teorie k praxi z DEZu) a MF (nevtipkuji - tihle lidé jako sůl potřebují konfrontaci s realitou, tj. že věda bez experimantů (tj. na papíře) je k ničemu a lidstvo dál neposune).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nuda.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Trápení
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Pomůže, když jste u tabule.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho přehled, výběr praktických příkladů (lidé z MF opráší kalkulačky a zkusí si, jak je se "dělá" věda (tj. ručně)). Snahu o to, aby to všichni pochopili, aby si osvojili postupy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Na začátku pevně a jasně stanovit podmínky udělení zápočtu, tj. říct, jaká je povolená absence na cvičeních, říct, že každý musí u tabule předvést 3 příklady a především se zmínit o těch dalších 10, které je třeba spočítat! A ne jako letos, kdy se to člověk dozví na jednom z posledních cvičení. a bylo by fajn, kdyby si pan cvičící uvědomil, že je sice fajn, když nám vyjde výsledek přímo, ale bazírovat na tom, abychom vše ťukali do kalkulačky (a na tolik desetinných míst), mi přijde zcestné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Poskytnout více příkladů na domácí počítání, někam uploadnout správné postupy. Opravit chyby ve výsledích na webu, dělat alespoň nějaké příklady toho typu, které se objevují na zkoušce (ty, co dostanete na počítání před zkouškou - pro získání zápočtu). Předem říci pravdivě pravidla pro získání zápočtu a ne na psolední hodině oznámit, že člověk musí počítat deset divných příkladů...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Presentace ( i přes množství chyb a to divné pozadí)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Prezentace pana doktora, zápisky ze cvičení, "sbírka" příkladů z poseldní hodiny - ke zkoušce, internet.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Prezentace přednášejícího
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Úděsné prezentace.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Písemná část se skládá ze čtyř příkladů, času máte téměř neomezeně. Na ústní dostanete dvě témata a povídáte. Zkouška byla na tomto předmětu asi to jediné, k čemu nemám příliš výhrad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • U zkoušky si přednášející, cvičící a zkoušející v jednom výrazně zlepší dojem ze semestru. Zkouška se nese v přátelském duchu a, na rozdíl od hodin, na úrovni.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška má následující průběh: Nejdříve se odevzdají řešení příkladů, které jste maěli za úkol (pro zápočet = připuštění ke zkoušce). Ty se prolítnou a pokud je vše víceméně OK, tak se jde dál (jinak to asi na místě s radou musté přepočíst). Pak se píše písemná - dostanete (vylosujete si) papír se čtyřmi příklady (jsou to poupravené nebo nepoupravené příklady ze cvik a z toho papíru, který dostenete na poslední hodině). Čas je na písemnou neomezený - až to budete mít, tak vám to opraví popř. upozorní na chybu a nechá přepočíst. Pak se jde na ústní - zadá vám (obvykle) jedno fyzikální (jádra, radioaktivita, ...) a jedno technické (detektory, urychlověče, ...) téma. Čas je zase neomezený, až budete hotovi, tak si k němu sednete a s koukáním do přípravy mu to začnete prezentovat. On se občas zeptá a vy nějak odpovíte. Trvá to celkem asi 25 minut. Není problém dostat A. Z prezentací se obvykle jde vyprdnout na 2-3 první a poslední prezentace. Studentům JI velmi doporučuji zkoušku skládat před anebo po zkoušce z DEZu (lepší mi přijde před DEZem).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Rozsah znalostí, zapálení pro věc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Jeho znalosti a pozitivnost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan doktor přednáší rád avšak velmi, velmi obšírně a je těžké udržet celé š hodiny pozornost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Buď zásadním způsobem předělat presentace (a odstranit v nich chyby), nebo je nepoužívat a psát na tabuli. Dále by bylo vhodné "nepoužívat tolik vaty".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nebýt tak nudný! Látka je to zajímavá, ale podávaná extrémně nudně... Vzhled prezentací jen dokresluje už tak ponurou atmosféru hodin.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Především by měl zlepšit, nebo nejlépe udělat z gruntu nové prezentace. A tříhodinovka ZJF za tmy také asi není úplně nejlepší volba.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Až zbýtečně široký rozsah látky, což celkem brání hlubšímu pochopení, spousta vzorců se zjeví odnikud, takže se nedají nijak odvodit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Netrávit tolik času u kinematiky. Procvičit trochu více i jiné kapitoly.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Bylo by fajn, aby záskok trochu tušil, co s tam děje...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Na cvičení si studenti mají připravovat příklady, Při špatné přípravě velmi zdlouhavé a otravné pro ostatní studenty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
    • Cvičení probíhají tak, že vždycky u tabule přednáší student příklad, který si vybere a předem připraví, což sice může být přínosné pro onoho studenta, ne už tak pro ostatní. Navíc obtížnost příkladů se různí a často k nim chybí materiál odkud čerpat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 40 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 40 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 60 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 20 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 33 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 16 % [1]: obtížný
  • 3 : 33 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký