Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04AP1] Angličtina P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 19 / 79
  • Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 79 studentů.
  • Ukončilo předmět: 67 studentů.
  • Průchodnost: 84 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
    • Vyuka jazyku by měla být buďto intenzivnější nebo vůbec, protože takhle jsem měl pocit ztráty času..
      Teodor Kováč studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Angličtina je vyučována s velkým zapojením studentů, je zde dostatek prostoru na konverzaci. Důraz je kladen na rozvoj slovní zásoby a gramatiku užitečnou pro psaní odborných textů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Důraz na pokročilé vyjadřování a specifickou slovní zásobu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Oceňuji výuku pojmů z akademického a technického prostředí, které se běžně neučí a mnoho studentů je tak nezná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Předmět nutný k udržení jazykové úrovně, která je velmi potřebná.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Snaha naučit nás odbornou angličtinu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Úvod do formální a akademické angličtiny vyžadující netypickou slovní zásobu, se kterou má však problém většina studentů a nejedná se o nic, co by se nedalo doučit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Žalostně málo kreditů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Angličtina pro pokročilé s rodilým mluvčím.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • asi je fajn jednou za čas si popovídat anglicky s někým jiným, ale stejně nemám pocit, že bych si něco odnesla... je těžké se něco doopravdy naučit na téhle úrovni, pokud člověk nemluví anglicky třeba denně
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Odpočinkový předmět, nic náročného se po nás nechtělo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • opakovani z gymplu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Spíš než čistě gramatiku mi předmět rozšířil slovní zásobu - o pár odborných slovíček a linking words, kterým se na běžných hodinách na SŠ moc nevěnuje pozornost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • V zásadě dobrý, ale znalému člověku to moc nedá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • AP1 is a relaxing class after a long day. The goal of this class is to teach a bit of academic English in use, I think. Yes, I did learn a little bit. Not too much though. Mainly because of the "work in pairs" method I think.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • opakovani gramatiky + rozsireni schopnosti v psani odbornych textu (popisovani deje)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Skvělý předmět. Znalost angličtiny je pro jaderňáka nutností.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Vysvetleni akademicke anglictiny
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [19]

Průměr odpovědi: 2.37

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 47 % [9]: 2
  • 3 : 26 % [5]: 3
  • 4 : 5 % [1]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]

Průměr odpovědi: 1.44

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 52 % [10]: ano
  • 3 : 42 % [8]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká