Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan M.A. - [04AP1] Angličtina P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 66
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [14]
1:
50 % [7]
2:
35 % [5]
3:
7 % [1]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [14]
1:
50 % [7]
2:
35 % [5]
3:
7 % [1]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • otevřený, pohotový, vše dobře vysvětlí
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Připravenost na hodinu, pohodář.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Rodilý mluvčí je jako učitel vždy výhodou. Pan Clark je také dobrým člověkem a rozumí lidem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Snaží se nám předat to, co umí. Má vždy pozitivní náladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Na hodině se hodně mluví.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • rodilý mluvčí, to je rozhodně velká výhoda, příjemné přátelské prostředí a pro nás zajímavá témata
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Zápal pro výuku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Bohužel se nevyzná v matematice a fyzice, takže nějakou slovní zásobu z této problematiky se moc nedozvíme. Mohl by reagovat na problémy konkrétní skupiny, např. mi přišlo, že nám nešlo psát úvody do slohů, a ne se za každou cenu držet svého plánu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Některá probíraná témata mi přišla naprosto zbytečná. Chybí motivace něco dělat. Možná by bylo lepší přestat probírat academic English a začít s angličtinou užitečnou v běžné komunikaci. Člověk se stejně nemá šanci naučit více než zná, protože na to nemá čas (ani motivaci). Také by nebylo od věci více psát eseje. Jedna je docela málo. Když ji pak máte psát v zápočťáku, tak trnete hrůzou jestli jste na něco nezapomněli. Přijde mi, že na to nemá člověk ani moc šanci se připravit. Je to docela random. Buď máte štěstí, nebo ne.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Víc provokovat komverzaci a míň jenom následovat cvičení z učebnice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • V ničem, je super.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Jedna hodina týdně je na jazyk hrozně málo a navíc bez motivace. Naprostá ztráta času, stejně Vám to nic nedá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Nemám pocit, že by se moje angličtina zlepšovala, spíš se mi osvěžuje to, co jsem stihla zapomenout za ten rok bez cizího jazyka.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Studenti ví, že na tomto předmětu nestojí jejich úspěšné absolvování. Podle toho také vypadá morálka a snaha lidí v hodinách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Pro nějaký pokrok je třeba se na angličtinu podívat i doma, krom zápočtové písemky a úkolů, které se dají odevzdat naprosto kdykoliv, tu chybí dril.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Je kladen velký důraz na mluvení.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [14]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [7]: 1
  • 2 : 35 % [5]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 14 % [2]: obtížný
  • 3 : 35 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [7]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký