Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04AP3] Angličtina P3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 67
  • Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 67 studentů.
  • Ukončilo předmět: 63 studentů.
  • Průchodnost: 94 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Ďalšia angličtina, tentokrát viac zameraná na prezentačné schopnosti študentov Vzhľadom na to, že potom skladáte skúšku za 5 kreditov, kreditová dotácia je ok
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Nijak zvlášť se neliší od angličtin AP1 a AP2.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Prohlubuje znalosti akademické angličtiny formou stejnou jako v předešlých semestrech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Předmět mě nic nenaučil jelikož systém cvik byl ten, že studenti kteří byli dobří na angličtinu se s ním bavili a vyřešili s ním gramatiku ale student který se potřeboval něco z té gramatiky ještě naučit nebo lépe pochopit byl ztracen a nestihl si ani opsat z tabule jak se daná gramatika tvoří. Rovněž nebyli dané materiály ve kterých by gramatika byla vysvětlena.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Angličtina...pro zápočet bylo třeba připravit krátkou prezentaci na odborné téma
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Klasická angličtina s Clarkem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Organizace předmětu není špatná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Pořád stejná nuda, člověk se toho moc nenaučí...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Prijemna zmena oproti odbornym predmetom.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
    • Předmět není těžký, pokud dobře umíte anglicky. Škoda, že to bere tolik času
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • S panem Clarkem je angličtina zábavná i přínosná. V AP3 je pro získání zápočtu potřeba odprezentovat příspěvek na odborné téma, odevzdat úkoly a napsat písemku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Z hodin si student mnoho neodnese. Podle mě by největším přínosem bylo, kdybychom po dokončení kurzu obdrželi nějaký jednotný materiál shrnující gramatiku, abychom měli z čeho čerpat. Jinak jsou materiály každá pes jiná ves a z některých se ani nedá moc odnést.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • pokračování angličtiny, člověk si alespoň zkusil přednášet prezentaci v angličtině
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [15]

Průměr odpovědi: 2.27

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 13 % [2]: 1 (výborně)
  • 2 : 53 % [8]: 2
  • 3 : 26 % [4]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]

Průměr odpovědi: 1.22

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 46 % [7]: ano
  • 3 : 13 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká