[04AP3] Angličtina P3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 67
- Procento hodnotících: 22 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 67 studentů.
- Ukončilo předmět: 63 studentů.
- Průchodnost: 94 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Ďalšia angličtina, tentokrát viac zameraná na prezentačné schopnosti študentov Vzhľadom na to, že potom skladáte skúšku za 5 kreditov, kreditová dotácia je okstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Nijak zvlášť se neliší od angličtin AP1 a AP2.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Prohlubuje znalosti akademické angličtiny formou stejnou jako v předešlých semestrech.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Předmět mě nic nenaučil jelikož systém cvik byl ten, že studenti kteří byli dobří na angličtinu se s ním bavili a vyřešili s ním gramatiku ale student který se potřeboval něco z té gramatiky ještě naučit nebo lépe pochopit byl ztracen a nestihl si ani opsat z tabule jak se daná gramatika tvoří. Rovněž nebyli dané materiály ve kterých by gramatika byla vysvětlena.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Angličtina...pro zápočet bylo třeba připravit krátkou prezentaci na odborné témastudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Klasická angličtina s Clarkem.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Organizace předmětu není špatná.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
-
Pořád stejná nuda, člověk se toho moc nenaučí...studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Prijemna zmena oproti odbornym predmetom.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Předmět není těžký, pokud dobře umíte anglicky. Škoda, že to bere tolik časustudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
S panem Clarkem je angličtina zábavná i přínosná. V AP3 je pro získání zápočtu potřeba odprezentovat příspěvek na odborné téma, odevzdat úkoly a napsat písemku.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Z hodin si student mnoho neodnese. Podle mě by největším přínosem bylo, kdybychom po dokončení kurzu obdrželi nějaký jednotný materiál shrnující gramatiku, abychom měli z čeho čerpat. Jinak jsou materiály každá pes jiná ves a z některých se ani nedá moc odnést.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
pokračování angličtiny, člověk si alespoň zkusil přednášet prezentaci v angličtiněstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [15]
Průměr odpovědi: 2.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 13 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 53 % [8]: 2
- 3 : 26 % [4]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
Průměr odpovědi: 1.22
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 46 % [7]: ano
- 3 : 13 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká