Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan M.A. - [04AP3] Angličtina P3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 63
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [13]
1:
30 % [4]
2:
38 % [5]
3:
23 % [3]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [13]
1:
30 % [4]
2:
38 % [5]
3:
23 % [3]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Otvorený prístup, materiály o aktuálnych témach z technického oboru
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Přátelský přístup k studentům.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Je energický a hodný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Je super, že angličtinu učí rodilý mluvčí. I jen poslouchat britskou angličtinu se vyplatí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Snaha pomoct každému s problémy v angličtině a aktivně zapojuje každého do celkové komunikace ve třídě
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Veselost, jeho zápal pro věc (ačkoli se naprosto míjí účinkem).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Zapal pre ucenie a motivaciu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
    • Vysvětlení gramatických jevů studentům kteří nemají 100% znalost probírané gramatiky a potřebují si to zopakovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Méně používat chaotické poznámky ke každé hodině. Lepší by bylo dát předmětu nějakou strukturu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Nějak trochu změnit obsah lekce, protože občas je velice nudně dělat cvičení nebo téma dialogu nejsou moc zajímavé
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Ve všem? Je to strašný pedagog. Ideálně nahradit někým jiným, on patří na diskotéku...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Více řádu a systému v hodinách.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Na zápočet si musíte pripraviť krátku prezentáciu v AJ a prejsť zápočtovým testom.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • pohodové, bez stresu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Hodnocení zkoušky (jinde se bohužel ohodnotit nedá): Je poměrně hloupé, že např. student modelování obdrží u zkoušky text o zpracovávání uranu, který je pro jeho kolegy z jaderného inženýrství hračkou, protože ty procesy znají nazpaměť. Je o něčem jiném mluvit o tématu, kterým se dva roky zabývám, a o tématu, o kterém jsem si právě přečetla jeden článek, navíc s časovým limitem, během něhož jsem si měla všímat i gramatiky... Jinak zkouška není obtížná, je hodnocena mírně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Škoda mluvit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
    • Ze všeho nejlepší by byla vyšší hodinová dotace (například na úkor druhého cizího jazyka) a lépe procvičovat a konverzovat (nejen ve dvojicích).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [13]

Průměr odpovědi: 2.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [4]: 1
  • 2 : 38 % [5]: 2
  • 3 : 23 % [3]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 76 % [10]: středně obtížný
  • 4 : 23 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký