Clarke Dunstan M.A. - [04AP3] Angličtina P3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 63
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
30 % [4] |
2: |
|
38 % [5] |
3: |
|
23 % [3] |
4: |
|
7 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [13]
1: |
|
30 % [4] |
2: |
|
38 % [5] |
3: |
|
23 % [3] |
4: |
|
7 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Otvorený prístup, materiály o aktuálnych témach z technického oborustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Přátelský přístup k studentům.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Je energický a hodný.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Je super, že angličtinu učí rodilý mluvčí. I jen poslouchat britskou angličtinu se vyplatí.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Snaha pomoct každému s problémy v angličtině a aktivně zapojuje každého do celkové komunikace ve tříděstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Veselost, jeho zápal pro věc (ačkoli se naprosto míjí účinkem).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zapal pre ucenie a motivaciu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
Vysvětlení gramatických jevů studentům kteří nemají 100% znalost probírané gramatiky a potřebují si to zopakovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Méně používat chaotické poznámky ke každé hodině. Lepší by bylo dát předmětu nějakou strukturu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Nějak trochu změnit obsah lekce, protože občas je velice nudně dělat cvičení nebo téma dialogu nejsou moc zajímavéstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Ve všem? Je to strašný pedagog. Ideálně nahradit někým jiným, on patří na diskotéku...studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Více řádu a systému v hodinách.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Na zápočet si musíte pripraviť krátku prezentáciu v AJ a prejsť zápočtovým testom.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
pohodové, bez stresustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Hodnocení zkoušky (jinde se bohužel ohodnotit nedá): Je poměrně hloupé, že např. student modelování obdrží u zkoušky text o zpracovávání uranu, který je pro jeho kolegy z jaderného inženýrství hračkou, protože ty procesy znají nazpaměť. Je o něčem jiném mluvit o tématu, kterým se dva roky zabývám, a o tématu, o kterém jsem si právě přečetla jeden článek, navíc s časovým limitem, během něhož jsem si měla všímat i gramatiky... Jinak zkouška není obtížná, je hodnocena mírně.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Škoda mluvit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Ze všeho nejlepší by byla vyšší hodinová dotace (například na úkor druhého cizího jazyka) a lépe procvičovat a konverzovat (nejen ve dvojicích).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [13]
Průměr odpovědi: 2.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 30 % [4]: 1
- 2 : 38 % [5]: 2
- 3 : 23 % [3]: 3
- 4 : 7 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 76 % [10]: středně obtížný
- 4 : 23 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký