Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04RZ2] Ruština Z2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 23
  • Procento hodnotících: 43 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 23 studentů.
  • Ukončilo předmět: 20 studentů.
  • Průchodnost: 86 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • Pokračování kurzu ruštiny. Velice mě bavilo, byla to celkem zábava. Styl výuky paní Mgr. Čechové se mi líbí.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • Velmi dobře strukturovaná výuka ruského jazyka.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Moc hodin, stejná hodinová dotace ruštiny a například teoretické fyziky není v pořádku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Skloňování, časování, text o fakultě a další témata z učebnice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Další boj o přežití pro "nejazykově založené lidi". Ale Čechová je hodná a dá se to zvládnout.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • U ruštiny bych snad jen vytkla, že není skupinka pokročilých či mírně pokročilých.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Základy ruštiny.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Druhy jazyk se hodi
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Navazuje na RZ1.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Některé lekce v učebnici nepotřebné v reálném životě.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.78

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 20 % [2]: ano
  • 3 : 70 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká