Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čechová Miloslava Mgr. - [04RZ2] Ruština Z2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 9 / 20
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [9]
1:
88 % [8]
2:
11 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
88 % [8]
2:
11 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Velmi dobrý přístup ke studentům, dobře koncipované hodiny
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Vstřícný přístup ke studentům, má pochopení pro to, že ruština není důvod proč jsme na této škole.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Nadhled, pochopení, že nestudujeme jaderku kvůli ruštině.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
    • Vysvetleni latky a komunikace
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Připadalo mi trochu zbytečné učit se slovíčka jako "teorie relativity", když si ještě neumím říct ani o pivo.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • V ničem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Vhodné zapojování studentů. Dobré procvičení výslovnosti. Kvalitní organizace hodin dle učebnice.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Příjemné, vše se procvičuje tak důkladně, že k zápočtu se student ani nemusí moc připravovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 88 % [8]: 1
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 88 % [8]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 11 % [1]: velmi lehký