Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[11FYPL] Fyzika pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 12
  • Procento hodnotících: 41 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 12 studentů.
  • Ukončilo předmět: 12 studentů.
  • Průchodnost: 100 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Po pravdě nevím, jak se tento předmět dostal do studijního plánu KFE, či jak vznikl. Na nějaké relevantnější pochopení pevných látek nestačí. Katedra by si měla říct jasné stanovisko - chceme, aby studenti uměli pevné látky, v tom případě je pošleme k pevnolátkařům na nějaký jejich předmět - třeba jen fyziku polovodičů. Klidně méně látky, zato pořádně. Pokud na to není prostor v rozvrhu nebo jsou jiné překážky, nemá smysl si hrát na to, že z předmětu FYPL si studenti po roce budou něco pamatovat. Ušetřený čas by třeba obor LTE velmi ocenil v podobě kvalitnější výuky elektroniky a praktik z ní.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Předmět byl velmi zajímavý, s perfektním vyučujícím. Některá témata se však zdála býti vzdálená od potřeb laseristů a optiků. Snížit hodinovou dotaci na 3 hodiny týdně by asi neuškodilo.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Celkem zajímavý úvod do fyziky pevných látek, kde se přednášející snažil postihnout celkem široký záběr témat. Obě přednášky bohužel probíhaly od 7:30, což předmětu značně snížilo počet posluchačů v průběhu roku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • Podrobné a podle mě zajímavé budování teorie pevných látek. Z výkladu si jde snadno udělat dobrou fyzikální představu o probíraných tematech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Tento předmět je jedním z těch u kterých člověk netuší proč vůbec jsou. Ano, jistá část pevnolátkových laserů se pravděpodobně bude skládat z nějaké pevné látky, podobně i nanostruktury se pravděpodobně skládají z pevných látek a chápu tedy, že znát fyziku (alespoň základy) pevných látek tak může být celkem prospěšné. Ovšem po absolvování tohoto předmětu si odnesete jen jedinou věc, budete si přát, aby se svět neskládal z pevných látek a vy tak o nich už nikdy neslyšel.
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 2.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká