Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Zajac Štefan doc. Ing. CSc. - [11FYPL] Fyzika pevných látek

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 12
  • Procento hodnotících: 41 %
Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
66 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Snad by výuka jindy než ráno pomohla k vyšší účasti a lepší atmosféře na přednáškách.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Většinou jsem se tedy nedozvěděl jen to, co bych měl umět na zkoušku, ale taky tisíce dalších zajímavostí kolem, od Nobelových cen přes lety do vesmíru po vztah Castra ke Stalinovi.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Přednášky jsem nenavštěvoval, 7:30 je prostě příliš brzo
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Kniha od Krause, Kratochvílové a Franka, další kniha od Kittela (tu doporučuji) a minimálně vlastní (a cizí) zápisky
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Skripta (Úvod do fyziky pevných látek), i když to je docela slátanina kvantovky a pevnolátkařské praxe, dále z Elementární fyziky pevných látek.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Vlastní zápisky a z knihy Elementární fyzika pevných látek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
    • skripta Úvod do fyziky pevných látek
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Nejdřív proběhne obsáhlý úvod k tématu studia, například co se týče laserů, tak pan docent postupně přejde k pevným látkám a zadá nějakou otázku, která je pro daný směr důležitá a smysluplná. Nechá hodně času na přípravu, která by měla být co nejobsáhlejší, při samotné ústní zkoušce pak chce jen zopakovat a doplnit to, co je napsané v přípravě. Známkuje mírně a vůbec to není zkouška, která by náročností odpovídala jiným 4kreditovým, ba ani 2kreditovým předmětům.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Zkouška byla nenáročná a povídací.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Příjemná zkouška, vypracujete si poznámky na zadanou otázku a potom podle nich odpovídáte. Výpočty je třeba znát jen ideově. Připravte se na doplňující otázky, jako např. závislost energie elektronu na kvantovém čísle k tématu vázané elektrony.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • celkem příjemné popovídání
      studijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Dokázal v časných ranních hodinách podat smysluplný, i když ne moc obsáhlý výklad.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Pan docent se orientuje, má opravdu přehled o všem a rád se o své vědomosti dělí. Netýká se to jen fyzikálních témat, ač těch především. Když něco povídá, je při tom nadšený a opravdu se snaží, aby si posluchači něco z přednášky odnesli, aby to ani pro ně, ani pro něj samého, nebyl ztracený čas.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Když se vše na tabuli podtrhne, je ta jako by nebylo podtrženo nic.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Neubíhat k vyprávění o historii vědy a fakulty. Buď by se měly učit pevné látky, nebo je zbytečné tento předmět mít.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 33 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 22 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 66 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5