[12EL3] Elektronika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 8
- Procento hodnotících: 37 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 8 studentů.
- Ukončilo předmět: 8 studentů.
- Průchodnost: 100 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Bylo to divné, pan inženýr Pavel přepokládal, že máme dvacetileté zkušenosti z praxe a že okamžitě vidíme, co je na obvodu, jak se chová a jaké tam mají být součátky. Takže přesně to, co bychom opravdu potřebovali znát a nedokázali jsme se naučit (na nepovinných, ale pro tento předmět potřebných) základech elektrodynamiky, to prostě nebylostudijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
různá oblasti elektroniky, trochu jednoduché teorie, popis činnosti často používaných součástek a obvodů, které se hodí znátstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Předmět, jehož obsah bohužel většina studentů zhola nechápala. Šanci udržet pozornost mají zřejmě jenom nadšenci do elektroniky, kteří si od mala něco bastlí a vyznají se v zapojení změti operačních zesilovačů a tranzistorů.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká