Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavel Jaroslav Ing. - [12EL3] Elektronika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 8
  • Procento hodnotících: 37 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Často to bylo jen kroucení hlavou a bezduché opisování z tabule, občas přikývnutí na nepochopenou otázku
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Popravdě by to chtělo změnit výuku už v předmětech Základy elektroniky. Tam je problém, že z nich většina studentů odejde, neboť jsou volitelné a na přednáškách student nezíská dojem, že by elektronice nějak rozuměl - raději bude mít hotové analýzy, než se pachtit se ZELem. Ti co zůstanou, pak sice všichni zvládnou (velmi jednoduchý) zápočtový test či zkoušení, ale v výsledku toho také moc neumí. Ideálně by měly elektronické obory jako LTE mít ZELy a podobné předměty povinně, s vyššími nároky a ve větším množství.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • vlastní zápisky, internet, skripta, materiály poskytnuté Ing. Pavlem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Příjemné popovídání si a vaření z vody, abyste pana inženýra ošidili, že přeci jen něco víte
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Je hrozně milý a rád pomůže
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Rozsáhlé znalosti v oboru.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Občas by mohl předpokládat, že jsme trochu hloupější, než si myslí, opravdu by to moc pomohlo
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
    • Chtělo by to udělat výuku přístupnou i pro laiky v oboru, jakých je na přednášce většina.
      studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 50 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5