Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12UM] Úvod do managementu

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 20
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 20 studentů.
  • Ukončilo předmět: 15 studentů.
  • Průchodnost: 75 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Jednoduchý odpočinkový předmět trochu z jiného soudku, než je jaderňák zvyklý. Přednášky probíhají ve VELMI pomalém tempu, polovinu hodin přednáší studenti na zvolené téma. Předmět je zakončený jednoduchou písemkou, která obsahuje zejména to, co odpřednášel přednášející.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Příjemné večerní přednášky o různých manažerských tématech. Přednášející je z praxe, takže jsou přednášky zajimavé, plné příkladů a s vysloveně dobrým slovním projevem přednášené. Účast není povinná, je nutné udělat jednu prezentaci na zvolené téma a složit snadnou zkoušku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • V první části jsou probírána témata týkající se managementu a v druhé části, asi od poloviny semestru, každý prezentuje jedno téma spojené s managementem (krizový management, složení týmů, ...).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Zhuštěný úvod, ale rozhodně seznámí s různými pojmy jako SWAT analýza, marketingový mix apod. Seznámí s užitečnými věcmi jako legislativa kolem pracovního poměru, strategie rozhodování mezi variantami apod. Výklad byl zajímavý, užitečný a rozhodně to nebylo nudné. Poskytne aspoň trochu pohled do funkce firem a podniků. Požaduje se i prezentace na vybrané téma na 15 minut, takže slouží i jako trénink prezentování a dostali jsme feedback od profesionála.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Jedná se o předmět vybočující trochu z řady, ale myslím si, že je to dobrý start do budoucna. Člověk se trochu dozví o tom, jak fungují firmy, jak by se měli chovat manageři i když se tak dost často nechovají a jací jsou zaměstnanci. A spousta rad a historek kolem (nikoliv ke škodě)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká