Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Malát Petr Ing. - [12UM] Úvod do managementu

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 15
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednášky jsou zajímavé a užitečné, ale bohužel obvykle později odpoledne až k večeru. Požadavkem ke splnění předmětu je prezentace nějakého tématu na cca 15 minut, rozšiřuje to výklad přednášejícího. Většina studentů přednáší dobře, ale ne všichni, takže to občas je nudné. Ale aspoň si člověk natrénuje prezentování a dostane užitečný feedback od profesionála.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • super, jeden z takových odpočinkovějších předmětů
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Rozhodně se nejednalo o ztrátu času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • pan Malát dává k dispozici materíály, na základě kterých probíhá výuka
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • poskytnuté prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • prezentace od přednášejícího + tabulky na početní příklad, bohatě to stačilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Vyučující již na začátku semestru vytvořil složku na webu, kam přidával jednotlivé přednášky a následně i prezentace ostatních, tedy materiálů na učení bylo dostatek a všem k dispozici.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • stačí si přečíst materiály, které má každý k dispozici a nebýt úplný ignorant a zkouška není problém :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Zkouška byla psaný test se 4 otázkami, z toho jedna byla početní, ale ta byla jednoduchá, pokud člověk byl na té početní hodině. Zbytek byl "napiš, co výš", stačilo to z jeho prezentací. Pro zlepšení známky bylo možné ještě ústně odpovídat dál.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Zkouška byla snadná, což odpovídá a i typu předmětu na technické škole. Zkoušející byl objektivní a příjemný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • zkouška není těžká, je písemnou formou typu "piš co víš", jeden počítací příklad (jednoduchá aplikace toho, co se probralo na jedné z přednášek)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Smysl pro humor, nadhled
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • To že je schopen znalosti a zkušenosti, získané během spousty let v praxi, předat dál.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Výbroný slovní projev, dobře zvolená témata přednášek, přátelský přístup
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • Vykládá zajímavě, přidává zkušenosti a historky z praxe. Má velmi střízlivý a realistický pohled na management, nepoužívá jen bezduché fráze jak si představujeme u stereotypu manažera.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Dobrý projev, umí zaujmout. Jedná se spíše o povídací témata. Bylo dobré, že nám ukazoval jiné pohledy na věc, než na jaké můžeme být zvyklí. Déle je taky fajn se naučit nekritizovat - máš to špatně, ale říct spíše: já bych tohle udělal jinak :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • dodržovat čas vymezený pro výuku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
    • nepřetahovat hodiny! (včas jsme skončili tak jednou, někdy se přetahovalo i o 45 minut)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Občas se hodně zapovídá, vykládá historku a pak neodpřednáší probíranou látku. Měl by striktněji vynucovat časový limit prezentací studentů a časové omezit feedback ostatních, jinak se nestihne moc prezentací a neodpřednáší toho ani on moc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 60 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 11 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 33 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5