[12ZEL1] Základy elektroniky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 52
- Procento hodnotících: 13 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 52 studentů.
- Ukončilo předmět: 22 studentů.
- Průchodnost: 42 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Tři hodiny ve středu večer jsou dosti náročné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Konečně praktický předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
zajímavý obsahstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Předmět nebyl špatný, ale byl ve špatnou hodinu - po náročném dni jako poslední trojhodinovka. Dávalo hodně práce se soustředit, ale kvůli tomu jak byl pan Pavel příjemný a milý jsme se všichni snažili.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Předmět by měl navazovat až po absolvování předmětu ELMA.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Předmět se mi zdá vhodný hlavně pro ty, kteří s elektronikou již pracují a mají nějaké znalosti ke jejich rozšíření. Pro ty, kteří takové znalosti nemají, je těžké udržet pozornost, jelikož se v látce rychle ztratí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Předmět se jmenuje základy elektroniky, bohužel se zřejmě opět počítalo s tím, že základy už všichni známe. To u mne pravda nebyla, tudíž jsem předmět ani nedokončila.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 1.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 42 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 28 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 71 % [5]: ano
- 3 : 14 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká