Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pavel Jaroslav Ing. - [12ZEL1] Základy elektroniky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 22
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [13]
1:
38 % [5]
2:
30 % [4]
3:
15 % [2]
4:
15 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
50 % [3]
2:
16 % [1]
3:
16 % [1]
4:
16 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
28 % [2]
2:
42 % [3]
3:
14 % [1]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Přednášky byly zajímavé, i když pro člověka z gymnázia občas náročné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Tříhodinovky ve středu odpoledne jsou nad síly mnohých z nás ----> lepší čas/rozdělení hodin pro budoucí generace.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Přednášky byly trochu vyčerpávající, ale to z již zmíněného důvodu (ke konci dne). Pan Pavel se neustále ujišťoval jestli všechno chápeme a byl ochotný znovu vysvětlovat. Dalo se i lehce rozumět tomu co říká - všechno dokázal krásně popsat.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Pro RT náročné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Hodný a klidný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Jak jsem již psala, jeho ochotu a dobrou náladu.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nic. Snad jen více cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Zde nemám žádnou poznámku :-)
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Učila jsem se hodně podle skript, ale částečně jsem odbíhala ještě na internetové stránky, kde jsem si dočetla zbytek. Jelikož nejsem z průmyslové školy ale gymnázia, neprobírali jsme základní věci které bychom měli už na tomto předmětu umět.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Není to náročná zkouška i vzhledem k tmu, že je to předmět i pro prváky. Pan inženýr je velice hodný. Člověk má na vše dostatek času. Každý dostane tři otázky, které vypracuje, a pak je probere se zkoušejícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Pan doktor Pavel vše co student neví při zkoušce vysvětlí nebo se snaží navést ke správné odpovědi.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Zkouška probíhala tak, že nám byla rozdána zápočtová písemka a když jsme tam měli něco špatně, měli jsme to vypočítat znovu. Navíc jsme dostali pár dalších otázek (u mě to byla amplitudová charakteristika - ze zápočtové písemky, bipolární X unipolární tranzistor, spektrum a Fourierova řada). Na zodpovězení těchto otázek jsme dostali dostatek papírů i času, +- 30 minut, možná se to zdá málo, ale bylo to naprosto dostačující. Poté nás z toho pan Pavel zkoušel, vysvětloval a názorně ukazoval.
      Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Je vidět, že tomu opravdu rozumí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • odborné znalosti
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Způsob podání jednotlivých témat.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Jeho osobnost a ochotu. Je to velmi příjemný pán, pokažé pozitivně naladěn. Je s ním i dobrá domluva, nemohla jsem dorazit na zkoušku ze zdravotních důvodů a musela jsem se omluvit večer předem - ani to nebyl problém. Když jsem pak na zkoušku dorazila, tak probíhala ve velmi příjemné atmosféře, nebyla jsem vůbec ve stresu (a to jsem velký stresař). Jednu otázku jsem nevěděla a tak mi ji i celou vysvětlil a rozepsal na papír který jsem si mohla vzít domu, dokonce mi ji i předvedl názorně. Je to velmi ochotný a příjemný pán, na kterého nemůžu říct jedinou špatnou věc.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Hodný, nadšený nám vše vysvětlit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nebylo by špatné mít více cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • zpomalit tempo
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Nemám výtky.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
    • Myslím si, že by přednášející měl být otevřený i "hloupým" dotazům, jelikož pro spoustu lidí to, co říká, není samozřejmé, i když mi přišlo, že on to tak bral. Myslím, že by to měly být mnohem větší základy, jednou jsme se bavili o zásuvkách, přednášejícímu přišlo jasné, že víme co je v jaké zdířce, možná jsem na elektroniku úplný blbec, ale myslela jsem, že je šance, že se to člověk alespoň někde naučí. Zde jsem ale příležitost neměla.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Nejsou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • mohlo by jich být více
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
    • Špatně časově uzpůsobené.
      studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 42 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 28 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 83 % [5]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 42 % [3]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 14 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: 1
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 16 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [4]: lehký
  • 5 : 33 % [2]: velmi lehký