Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[15CH1] Obecná chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 27 / 157
  • Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 157 studentů.
  • Ukončilo předmět: 131 studentů.
  • Průchodnost: 83 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
    • Je to spíš fyzikální chemie.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Až zbytečně dlouhé přednášky.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Do dneška nechápu jakou roli plní povinnost tohoto předmětu pro EJFČ. Stejně se 90% lidí vybodne na přednášky a jde se místo toho učit něco jiného, jelikož 3 hodiny v úterý od 15:30 jsou na vraždu. Na druhou stranu, pan Motl je strašně zajímavý a milý přednášející, který vždy vysvětlovat zajímavá témata. Takže když jsem přeci jen zůstal na přednášce, tak jsem toho nelitoval.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Chemie.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Chemie s trochou fyziky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Chodí tam ti, které chemie baví, protože tříhodinová přednáška je dlouhá a zápočet nakonec dostali všichni, kteří si pro něj přišli.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Kdo měl chemii na SŠ, bude z větší části hlavně opakovat.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Když už na přednáškách člověk byl, byly zajímavé, dobře odpřednášené.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Možná jen nemám disciplínu nebo trpělivost, ale ty přednášky se moc nedaly poslouchat. Na druhou stranu, zápočet dostanete bez chození na přednášky...
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Možná moc teoretické, moc to neohromilo.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Nemám žádné výtky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Předmět chemie byl spíše pojat z fyzikálního než z chemického hlediska.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Přednášky byly sic dlouhé, ale když se člověk zaposlouchal, tak i dobré a mnohdy zábavné. Kdo poslouchat nechtěl, mohl si v klidu počítat své.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Přednášky byly zajímavé zvláště pro někoho, kdo se zajímá o fyziku a o chemii
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Přehled chemie pro nechemiky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Víceméně středoškolské opakování, nic náročného.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Všichni říkají, že to povětšinou bylo opakování ze střední. Jenže pro někoho kdo chemii dva roky neviděl, je to teorií poměrně obsáhlý předmět.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Vybrané kapitoly ze středoškolské chemie podané osobitým způsobem ? často chemie v zemi za zrcadlem. Pro totální nechemiky nemusí být výklad pochopitelný, útěchou jim jsou 3 kredity zdarma.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Zajímavé seznámení s chemií z fyzikálního hlediska
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • zbytečné
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejsou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Vůbec nevím, jaká látka se probírala, předmět je velmi chaotický.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Super.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
N :  Oznámkujte předmět [27]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 55 % [15]: 2
  • 3 : 22 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]

Průměr odpovědi: 1.44

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [5]: nevyjádřeno
  • 2 : 51 % [14]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 14 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká