Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 131
  • Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [24]
1:
45 % [11]
2:
29 % [7]
3:
20 % [5]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [24]
1:
45 % [11]
2:
29 % [7]
3:
20 % [5]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Dělí se s námi o zajímavé věci, o kterých jsem dosud neslyšel. Zvládá dobře vysvětlovat a má smysl pro selský rozum, chce abychom nad problémy uvažovali a porozuměli jim.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Humor
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Na jeho věk super chlapík.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Pan Motl má ve svém oboru široké znalosti a je velmi hodný člověk. Většina studentů na jeho přednášky bohužel nechodí, protože nemá zavedenou povinnou docházku.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Snaží se podat chemii tak, aby ji pochopili i fyzici, a přitom je nezatěžoval přílišnými chemickými podrobnostmi, které dál při studiu ve většině případů nejspíš nevyužijí.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • super
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zapálení pro chemii. Snahu látku efektivně naučit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Odborník na svém místě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Měl by v tříhodinovkách dávat pauzy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Někdy odvozuje nebo vysvětluje věci příliš zdlouhavě, po plném úterku je těžké udržet pozornost po další 3 hodiny
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • rychlost výkladu
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Trošku zábavnější forma přednášek...
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • V zápisu, často nejde rozlišit, co jsou velká a malá písmena, protože přednášející má jakousi unifikovanou velikost. Což vzhledem k tomu, že chemie je hlavně o vzorcích a prvcích, takže si člověk nedomyslí kontext jako v případě souvislých slov, nepříjemné.
      studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
    • Nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • pohoda
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Tak chodíte tam na začátku, pak vám druháci řeknou, že tam chodit nemusíte a stejnak dostanete zápočet.
      studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
    • Zajímavé, ale jelikož jsme chemii dva roky neviděl a ještě jsem si z ní nic nepamatoval, celý semestr jsem se absolutně nechytal.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Zajímavá cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [24]

Průměr odpovědi: 1.83

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 45 % [11]: 1
  • 2 : 29 % [7]: 2
  • 3 : 20 % [5]: 3
  • 4 : 4 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 16 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [6]: lehký
  • 5 : 58 % [14]: velmi lehký