Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16REL] Radiační efekty v látce

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 6 studentů.
  • Ukončilo předmět: 6 studentů.
  • Průchodnost: 100 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
    • Na první hodině bylo téměř 15 lidí, v polovině semestru se přednášky přestaly konat, protože na ně nikdo nechodil. A tak se REL smutně zařadil k předmětům, které se zapisují proto, aby člověk celý semestr nechodil na přednášky, ve zkouškovém udělal zkoušku na základě prezentací a nakonec za to sebral dva kredity. Těžko říci, jestli je to dobrá či špatná věc. Na jednu stranu jsem tento předmět potřebovala právě kvůli kreditům, a kdyby nabízel těžší podmínky, nezapsala bych si ho. Takhle mám kvůli zkoušce alespoň nějaké povědomí o věcech jako stopa, fyzikální a chemické stadium, použití ionizujícího záření jako sterilizace apod. Ovšem na druhou stranu mi téma efektů ozáření na látku přijde dostatečně zajímavé na to, aby si zasloužilo většího rozvedení. Třeba by součástí předmětu mohla být praktika.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Podrobnější pohled na interakci ionizujícího záření s látkou. Tentokrát z chemického hlediska.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká