Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pilařová Kateřina Ing. Ph.D. - [16REL] Radiační efekty v látce

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
100 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentace a google.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Prezentace, ze kterých se vykládalo o přednáškách, představovaly dostatečný zdroj.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Na zkoušce panovala příjemná atmosféra.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Zkouška nebyla těžká a zkoušející se na věci neptala do hloubky, stačilo jí rámcové porozumění látce.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Ze strany studenta mi přijde očekávat systém "nebudu chodit na přednášky, na zkoušku se naučím z prezentací a shrábnu dva kredity" podlé (a, z pohledu že bych se ve škole ráda něco naučila, také hloupé). Ze strany učitele mi očekávat tento systém však přijde vyloženě neprofesionální. Je škoda předmět takto vzdát, učit stylem čtení upovídané prezentace, a potom při zkoušce chtít jen to, co bylo v prezentaci (a to jen zlomek). Možná to je fungující úmluva mezi učitelem a studentem, ale není to způsob, jakým bych chtěla, aby se na mé škole učilo. Můžete zkusit zvýšit nároky. Zařadit do podmínek zápočtu laboratorní cvičení nebo prezentaci na studentem vybrané téma. I kdyby to polovinu studentů odradilo, je otázka, jestli ve stávající formě má cenu předmět vyučovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 100 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 3.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 100 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5