Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16ZRAO] Základy radiační ochrany

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 28
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 28 studentů.
  • Ukončilo předmět: 16 studentů.
  • Průchodnost: 57 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
    • Dobré pro seznámení se základními pojmy z dozimetrie. Mnoho z přednášek obsahuje velice zajímavé informace o využití ionizujícího záření v medicíně i mimo ni, dozvíte se podrobnosti o hávárii v černobylu, nebo o účinku záření na DNA.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Pro mě nejlepší předmět prvního semestru.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Skvělý úvod do radiační ochrany. Příjemná dvojhodina s panem docentem Vrbou, který se krom výkladu snaží předat i osobní zkušenosti a ukázat, že ani přednášející či vědci obecně nejsou neomylní (občas i svými omyly :D).
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Tohle byl jediný předmět, který splnil má očekávání o studiu na FJFI. Bohužel jenom jeden, jednu hodinu týdně a večer. To nejzajímavější učivo, doplněné o příhody ze života a vtipy.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Trochu zdlouhavé, sice zajímavé, ale až moc přejednotkované a přenormované.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • ZRAO je zajímavé poutavé, přesně takový předmět jaký si představíte když se řekne Jaderka.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • název jasně vypovídá o obsahu přednášek, odpočinkový předmět a také zajímavý
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
N :  Oznámkujte předmět [7]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 71 % [5]: 1 (výborně)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká