Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrba Tomáš doc. Ing. Ph.D. - [16ZRAO] Základy radiační ochrany

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 16
  • Procento hodnotících: 43 %
Celkové hodnocení [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.74
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Velmi poutavé.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Závěrečný test byl docela složitý, ale psal se přes internet z pohodlí domova, kde jsme mohli mít k dispozici prezentace probírané na přednáškách.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
    • Humor.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Je velmi energický a zábavný. Má svůj styl, udržuje pozornost obecenstva otázkami a udržuje v učebně čerstvý vzduch. Dbá na obohacení přednášek zajímavostmi, nebo vtipy.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Mluvil nahlas a aktivně komunikoval s obecenstvem. (Aby nás udržel vzhůru v pondělí večer.) Jeho nákresy na tabuli by odkoupilo nejedno muzeum moderního umění. Potom, co ostatní předměty zapůsobí na člověka asi jako rána do hlavy plátkem citronu obaleným okolo masivní zlaté cihly, je tenhle předmět to pravé, kde si prvák uvědomí, že přeci jenom by to tu mohl vydržet. Šíře znalostí: Terry Pratchett, Stopařův průvodce, zákoník, etc....
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Nadšení, pan docent nám přednášel dokonce i z Ameriky, kde byl na konferenci.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
    • Oceňuji velkou píli a zájem o studenty. Přednášky byly napěchované informacemi a každá minuta byla využita pro sdělení zajímavé informace, které se nám snažil podávat velmi živě, abychom si zapamatovali alespoň nejdůležitější základy. Jedná se o předmět, kde se trošku odchýlíte od samé teorie a dozvíte se, k čemu třeba vůbec to ionizující záření je, jak se dá využit či jak se chránit. Celkově se nahlédne trochu do praktičtějšího světa, což je příjemná změna.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Oceňuju připravené přednášky a snahu opakovat probranou látku.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • uskutečnění přednášky i když byl přednášející na jiném kontinentu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Bylo nepříjemné umístění v rozvrhu. V pondělí v podvečer už byl člověk trochu unavený po celém dni plném přednášek. To je ale škoda, protože se jedná o skvělý předmět.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Moc jednotek, moc různých veličin, chápu, že pro představení dávky je to nutné, ale je toho moc. A ta legislativa.... nuda. Ze začátku to vypadalo zajímavěji, ale čekala jsem něco jiného.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
    • Úvodní přednáška mě trochu vyděsila. Možná bych na úvod volila jedno ze zajímavějších témat z pozdějších přednášek.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Zkusit opravit chyby v prezentacích, na které byl přednášející upozorněn.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5